2011年12月2日 星期五

香港鯉魚門海鮮一日遊2011-08-06 Part 2

yeah~~yeah~~yeah~~happy friday~~~~~今日番工過得好好呀~~又無d麻煩人~~時間又有少少鬆動~~可以同同事交流交流~~華….不過今日真係突然間好凍呀…..凍到得11..2度……..起身都打左個冷震同乞痴~~不過就係因為今日凍凍….所以先咁少人卦~~~~~凍到夜晚忍唔住食左碗飯呀~~~(又有藉口食飽飽~)…….



2011-08-06  Part 2(香港)行完街六點幾度就去到鯉魚門~我地搭港鐵去到藍田站再轉的士去….不過我地之後去過一次…..其實識行既話搭港鐵去到油塘站係A1出口行過去5分鐘度就去到架喇~



今次我係第一次黎香港食海鮮咋~~~好緊張呀~~~~我地去哥間叫做金利來海鮮美食….地址:鯉魚門海磅道西54B….電話:22443003 or 96021079….其實鯉魚門入面好多間既….揀呢間既原因係因為之前杯仔食過話好味~



我地今次係好似一個套餐既….係8人份既海鮮餐……共有12道餸既….哂冷俾大家睇先~~~~1.秘製海鮮湯(其實係魚湯~不過都幾好飲唔怕腥~)…2.豉汁蟶子皇…3.白灼東風螺(都幾大隻~~好味~~)…4.蒜蓉粉絲蒸扇貝




hey~~~~~~睇下隻蟶子皇幾大隻~~~~每人有一隻~~~蒸得岩岩好唔怕太硬~~好好味呀~~~




蒜蓉粉絲蒸扇貝~~~都好好好好好好好味呀~~~~~d粉絲吸哂d精華~~都好好味~




由於當日有預留左象拔蚌但係無要到….咁佢會減價發售….我地就要左四人份既象拔蚌刺身喇~~~~好好味呀~~~~好新鮮呀~~~~~




好~到以下四味~5.清蒸海斑(我無乜點食…因為我唔係太食出面鋪頭d蒸魚…不過據食魚既朋友講係好嫩滑好味~~)…6.清蒸鮑魚…7.郊外油菜(真係唔知點解佢d菜都特別好吃同新鮮…..好味~)…8.清蒸奄仔蟹




清蒸鮑魚仔….都係每人一隻~~唔算太大隻….味道ok…不過我對鮑魚麻麻地啦~





清蒸奄仔蟹….我諗係成晚最唔好食既一樣野….d肉既質地唔結實…好似有d梅梅地….同埋d蟹膏都唔見到得特別香~都係我媽媽係澳門買d肉蟹好味好多~~




最後四味~~9.上湯龍蝦(伊麵底)…10.豉油皇美極蝦…11.馳名生炒糯米飯(估唔到咁好味囉…我好多年無食過咁好味既糯米飯咯~~連毛寶都起勢咁吃呀~)…12椒鹽瀨尿蝦




龍蝦都幾多~~~都整得幾好味~~~伊麵都ok~





豉油皇美極蝦~~~喂~~幾惹味喎整得~~~份量都幾多~~我食左超多~~


都幾大隻下架~~~



最後一味就係呢個超勁大隻既椒鹽瀨尿蝦~~~平時食瀨尿蝦食得多….但係我從來都未食過咁大隻既瀨尿蝦囉~~~~成隻大碟咁長呀!!!!癲架!!!仲要好好好好味囉~~~~~~~最鐘意呢味呀!!!!!!八個人有五極大隻!!!!!!!!!!!!!!!!都算係咁啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

最後仲要送埋果盤…..超級的新鮮生果….d芒果超甜….好飽好滿足囉~~~~~~300蚊一個人~~~唔係話平到爛哥隻….但係三百蚊….有咁多海鮮食…..仲要幾好味…..唔使我自己買自己煮自己洗……呢個價錢係絕對合理~~





今朝起身睇新聞話美國加州突然颳起大風….
d當地人話勁到好似龍捲風咁…
睇新聞畫真係破壞得好緊要…
又有成21萬戶無電….
我本身都好擔心…
好彩有whatsapp呢個偉大發明..
同兩位表姐互通訊息…
知道佢地都無事…咁先安心d咋~
希望大家都無事啦~



我今晚學ukulele學左平安夜~
超級好聽…聽完好似心情會平靜d咁~~
好開心…
不過我噚晚學法文開始一頭冒水~



小褲褲一週報告表:
今日成日都有拉….
出門前檢查….
中午番工前檢查…
全部合格!!
五點四臨埋數時見到自到條褲閃閃下…
發現原來我四點半係公司去完廁所又再唔記得拉…
即係著左五日褲…..有四日無拉褲鏈..
報告完畢……………….頂~

沒有留言:

張貼留言