2011年12月21日 星期三

杯杯結婚新加坡印尼之旅2011-11-11第三天Part 1(晴空萬里~)

今日又再去黑沙環衛生中心…..交d野同埋幫毛寶叫個醫生簽番張藥單……哈哈…搞下搞下成九點八先番到公司~好開心今日見到婚後第一天番工既周小姐~做左人妻係唔同d~不過可惜依家無得同佢地一更喇;[…………………咦….放工喇~~即係~~聽日係冬至….又放一日假呀~~~~~happy呀~~~人地話冬大過年呀…..所以聽日大家應該開開心心咁同屋企人食番餐飯呀~~~~~其實除左聖誕節開心之外….其實新年都好開心喎~喜氣洋洋的樣子~~最開心係有利是啦~~~今年咁多人結左婚…..仲唔起勢咁同佢地講恭喜發財同早生貴子???哈哈~



2011-11-11
Day 3—-Part 1(印尼民丹島)
登登登櫈~~~~~2011年11月11日號稱既6條1………..單身人士簡稱既光棍日…哈哈…點解咁講….因為個個想今年結婚既都會揀呢日….因為貪好意頭囉~~哥d一心一意一生一世…..哈哈~~所以呢日係令到未有婚結既人好傷心既一日~~不過呢日亦都係我同毛寶好愛既杯杯大喜之日~~~~好開心呀~~~



朝早好早起左身執好自己個樣~著埋衫….約埋住我地隔離屋既杯杯嫂嫂同康晴一齊去杯杯間villa……..俾個朝早既villa樣大家睇先(噚晚淨係俾大家睇左日落時黑漆漆既樣大家睇~因為我地到哥時就係日落)~係咪好靚呀??






呢晚我地又會再調房搬番上黎同杯杯d朋友一齊住同一個villa~就係呢間~




睇下向海既呢個景幾剎食~~~~~~好靚囉~~~仲有呀~~好開心~~~噚日明明就落雷雨….但係呢一日…..超級的陽光普照….萬里無雲~~(可以話有d熱)….簡直就係天公造美~






oh~~~~~~~~~一入房就見到我地美麗既新娘子喇~~~~好靚女呀~~~為佢化妝既就係佢既好朋友子慧~~~~佢都本身係一個非常專業的化妝師~~好叻呀~~




化妝set頭都係子慧一手包辨~~~~~好靚呀個頭~~~~




睇下條女出嫁笑得幾開心~




帶頭紗喇~~~*3*……我噚日咪話杯杯佢地會影日出相既~所以其實佢根本係成晚都無訓過~難得仲係咁明豔照人呢~




隆重登場~~~~~~~喂~~~~使唔使咁靚女呀~~~~靚女到癲呀~~~~~~~~~~大家有無流口水呀~~~~~~~好靚呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


下面哥張毛寶影得杯杯好高貴呀~~~~~~~~~~~



睇下連康晴都唔認得變到咁靚女既姑姐喇~~~~~好似萬分不願同佢影相~




hey~~~~~~~~~~~我都出場喇~~~~~~~~~~我哥件係露肩裙黎架~~~~仲係短裙tim~~我無著高踭鞋呀….著左平底鞋咋因為我驚腳痛….搞到我既身高同其他既姊妹差一大截呀….(最傷心係本身我高過佢地架嘛….嗚嗚…)….仲有我都係自己化妝咋…求求其其(其實根本就唔識…連假睫毛都無痴對…..睇下我隻眼幾細~嗚嗚~)







姊妹團個個都係優雅長裙……我後悔扮有型做左短裙~




喂~小姐~你個樣使唔使咁風騷騷呀~~~




呵呵呵~到左接新娘既時間喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~




哈哈~~又俾人睇到我擔任拆開門利是既角色~




hey~~~帥氣既新郎哥出場喇~~~~健仔~~拍拍拍~~~健仔~~拍拍拍~~~




接新娘又點少得玩下遊戲?呢個遊戲超簡單~就係要新郎同個兄弟用個口….一齊食哂條蕉~簡單就係幾簡單…….不過之後睇番d相….原來都幾不雅喎~未夠16歲唔好睇呀~~我淨係記得哥陣時笑到我標哂眼水~~哈哈哈哈~~~~


第一張時開始就怕怕醜醜~~第二張就進入熟習階段~~睇下下面哥張佢地攬得超實架~~~~嘔嘔~~





噚日唔知係邊度睇到…..(網上新聞?)
話前線員工最怕遇到既…..
係無理取鬧同埋成日叫服務員做一d超出佢地工作範圍既”麻煩顧客”
仲話大部份前線人員都認為”麻煩顧客”多為女性…
因為女性都大多腌尖d麻煩d!
我都非常認同…..
就好似以今日為例….
我接到個客…..一個女人帶住個小朋友黎…..
我:麻煩費用300蚊
女人:(佢俾左張500蚊紙放係檯度)
我:唔好意思呀….想請問係有無散紙呀??
女人:咩呀…..你又無寫明要人帶散紙
我:0我….唔係咁既意思..只係今日比較缺散紙……咁多個櫃檯都
   無….我又無得找俾你…..所以先想問下你有無je
女人:下..無喎….咁點丫(呢個時候佢已經怒目相向)
我:咁呀….一係咁啦….你可以等我有哥時找俾你…..不過你之前已
   經有一位先生等緊…..同埋我唔知幾時先有散紙可以找到俾你
   ……….一係就係你自己出去換散佢…
女人:咁梗係等啦….你咪找俾我囉…仲要我行出去…我都要等小朋
   友個爸爸黎啦……..(阿嬸…我點知你要等人黎呀…..)
我:0我…好呀….咁我等陣有就找俾你啦….但係我找俾你之前我要
   找左俾頭先哥位先生先喎…………..咁我陣間叫你小朋友個名找
   番俾你啦…
賤女人:(超無禮貌既語氣)你要找俾佢咪找囉……你唔使同我講
   架…….你找左我都唔知架啦…..
我:咁呀小姐…..我都係話番俾你知je….我驚因間我找俾佢先你又以
   為點解佢有得尖隊找俾佢先呀……
(呢個時佢先至無再出聲…..我真係頂佢個肺呀….我叫聲你仆街都唔過份啦………依家咩事呀….我又唔係無禮貌對你……話番事實俾你聽你又係度咁多野講…..因間無講又係度嘈嘈嘈…..你正一食屎狗……岩啦你個仔聽到哂你咁同我講野佢第日會咁樣同番你講野架喇死八婆…….睇你個樣都係有知識哥類人….睇黎都係讀屎片既多~~西鬼知唔知代表咩呀….醜呀!)
舒服哂~



報時:距離聖誕節郭富城演唱會仲有—-3日~
好驚呀….
噚晚睇fb….皮皮話夜晚11點去到香港碼頭….
最早哥班船係凌晨四點….
仲要無得等候補………天呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
癲的!!!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言