2011年11月30日 星期三

Spaghetti House@Galaxy

噚晚學法文….華….教得超快速!!!bilibala就教緊問句同時間…..我怕追不上進度呢……..學完法文番屋企….沖好涼……練左一陣ukulele…..睇左陣書….溫左陣法文…..又到時間訓覺….好似放左工好少時間咁既……好慘呀…今朝起身又頭痛喇…..又扯住扯住隻眼……..個胃又唔舒服…中午食完止痛藥訓左陣覺好左一陣…下晝四點幾又痛番…..岩岩番到屋企成個人攤係梳化痛到唔想郁…..之後去廁所又嘔….嘔到標哂眼水……唉….唔通我既救命寶貝(五色靈芝)失左效??我慘了……..



自從銀河Galaxy開左之後多左好多新既食肆黎左澳門….包括呢間意粉屋Spaghetti House….以前細個過香港最鐘意食~~依家澳門都有真係好喇~






環境都算幾大幾舒服~

哥日我地係坐卡位架~



五位小姐一起去吃飯~




講下我地哥晚食左d咩先~有挪威煙三文魚鮮果沙律~好吃~




我叫的特色龍蝦湯~好味~夠熱~另外一個係雜菜湯?唔記得…加酥皮既湯係吸引d既~





香蒜田螺煙肉焗薯蓉同埋仲有一個咩野咩野雜菌…唔錯~





芝士焗龍蝦天使麵~~~好味不過我覺得有d貴…要138蚊~




呢個原粒帶子,小龍蝦鮮墨魚汁意大利麵….好吃呀~




呢餐食過唯一唔好食既野….黑椒蜜汁雞奕…我唔會再叫囉……………

總括黎講呢…..其實佢俾我既感覺就唔係fine dining哥類…..我係將佢同pizza hut入埋同一類…..所以味道係意料之內…..唔會好味到上天….但亦唔會差得去邊…….不過作為pizza hut哥類既餐廳….呢餐又未免太貴喇….我記得每人好似成200幾蚊……所以…..偶然一年去一兩次就好了~~~~





雖然今天頭好痛…
但慶幸的是….
我的火車終於整天都到站了~
今天小i好蠱惑咁望住我:你今日到左站未呀~
我即時摸摸自己的褲鏈然後跟她說:今天到站了~
謝謝小i今天幫我買的雞扒雞翼菜撈油麵….這個巨型早餐…
令我滿足了一整天~



放工番到屋企坐係度超頭痛…..
痛到要鏈住個頭先支持到坐係度….
個胃唔舒服到不得了…..
同埋話俾我聽佢唔想食野…只想嘔!!
但後尾胃胃發現媽媽今晚晚餐係洋蔥煲雞雞湯…
胃開了~
飲了一大碗~食飽飽後食埋藥…
現在好多了~
好幸福…仲可以飲到媽媽煲既湯…
飲完覺得好滿足!!好溫暖!!
喜歡俾媽媽照顧的感覺…
如果仲可以同到爸爸媽媽一齊食飯既人真係要好好珍惜呀~
因為呢種幸福既感覺不會一直在我們身邊~

沒有留言:

張貼留言