2010年9月6日 星期一

Pokka cafe

好似好熱咁既……焗焗地……但無損我心情~仍然靚爆~今日放工…..見仲有四個字先臭到寶寶放工…..於是我就自己一個人靜雞雞去雅明買番串麻辣包同火腿丸食~呢兩樣野食我都係牽腸掛肚左成個下晝~食完乾手淨腳去臭番寶寶….時間岩岩好~哈哈~



呢日就係病左既哥個星期日喇…..你睇我個樣幾病…….去左食pokka cafe食中午飯……呢日食左個幾抵既餐喎….叫吉列豬扒湯咖哩天使麵…….仲有跟杯咖啡同餐湯餐包…咁多野都係80蚊咋….個天使麵上面d一粒粒係蘿蔔黎架..好味~



呢日我真係好唔舒服……..食到尾段個頭唔舒服到坐係度個人都係唔清醒既…….好似同我講咩都係無反應………但我都….堅持行埋個八佰伴先番屋企休息~



俾個特寫你睇….個吉列豬扒真係整得唔錯~我咁唔舒服….話唔食唔食…..最後只係食淨最後一舊…..哈哈~個天使麵唔係唔好食…係個咖哩味唔夠濃囉~




寶寶哥日叫既意粉….有點臭芝士味…好香~不過如果我哥日食呢個..


我應該嘔左好耐~



行八佰伴見到….呢班人使唔使咁靚仔靚女呀?????


唔使我講都知係邊個啦下?!~送俾你小i~







哎呀~

由於我噚日已經食左印尼小食—-雞奕

所以我又有樣新野好想食~

就係炸豬皮…..好想食呀…..

好開心聽日中午有得食泰國野~仲要係祖兒~

諗起都開心~快d到聽日中午啦~



報時:距離西葡之旅仲有—-8日

即係…..一個禮拜…..

好快……..

仲有四個工作日就放假喇~加油!

沒有留言:

張貼留言