2010年9月10日 星期五

23日大假開始左喇~

救命呀~~~~~~bb真係攰攰喇…..不過……….23日大假已經開始左喇……節目一浪接一浪……好開心呀~~~~~~~~~~~~~~~雖然今日下晝真係…..人都癲…..但一到放工……又成個生猛哂~~~~~~~~~~~~~~~~~好開心呀好開心呀~~~~哈哈~~~希望呢23日唔好過得咁快啦~~~好無je~我要玩呀我要玩呀~~~~~~~~~~~~~~自從做左野之後…………..我從未試過放咁耐假架~~~~~~~~



哈哈~前幾晚有一味餸我期待左成日………………..哈哈~



我地梗係無咁富貴啦……係媽媽個朋友係澳洲番黎送俾佢既手信黎架~雖然係罐頭………………………………..但係我一d都唔介意~~~而且都唔算太細隻~~~仲用佢d汁黎點我地哥日既烚西蘭花食……真係一雞兩味~



媽媽仲特登俾我用刀叉食~~~以為自己係富貴人~~~




講真~都真係幾好味~~~~希望媽咪個朋友快d又番黎啦~~~~~~~~~~~~~~~







哎呀~~~

今晚媽媽第一次試整豉油雞

味道…………………..

好Q好味呀~~~~~~~~~

個豉油仲留起左下次再整豉油雞奕啦~雞蛋啦~豆腐啦~

哈哈~~~~寶寶你食唔食呀?????



報時:距離西葡之旅仲有—-4日咋~~~~

我決定左今晚要做既野就係……

先打開個gip

拿…….淨係打開咋~~~~~~

沒有留言:

張貼留言