2010年9月3日 星期五

小i bb生日會2010


我今日好勤力呀~~heheh~不過我噚日都唔係特登偷懶….係真係無人嘛~好野~~到左星期五喇~~~~工作順利~今晚媽媽仲蒸蟹俾我食呀好好味~~~~~~哈哈~就算今日係下雨天……我都一樣係咁開心~原來有人會日日睇我個blog架~仲有人同我講話一日睇兩次tim~好開心呀~~~~我仲以為得我一個傻仔係度發up瘋~~希望我唔好懶惰啦~~~



上個禮拜六…去左小i bb的生日會~我都唔知我已經可參加人地既生日會…係媽媽話我聽先知….跟住去到小i bb同我講:你黎到我真係好開心~


咁我信你當係真架喇~~生日快樂樂~身體健康康~




仲有同其他靚女影相~個靚女梗係連埋我啦~




個糕係waiwai親手整俾iris架….幾好味喎真係又靚




大合照~~~我見哥個野影得好辛苦….彎哂腰先影到….


影到有d人好似俾火燒…..幸好我還是~靚靚~哈哈…小i跟妹妹的樣子真的很像~



哥日仲有個歌唱比賽…..要唱一首eason既歌….諗諗下應該唔難…識咁多eason既歌…..後尾揀揀下先覺難…..eason全部歌都好難岩女仔唱…一係太低音…一係太高音…….我哥日揀既…係eason既lonely christmas….原因..


因為我好鐘意聽佢最後哥度d…聖誕歌聲~個比賽係如果能唱出iris心中想聽既eason歌….咁就係勝出者~



獎品係…………..全體合照即影即有一大幅….好靚呀…好想要呀~~~


好多女呀~~~~~~~~~~~~



勝出者有兩個~寶寶和andy…..分別憑抱擁這分鐘同傷信獲勝~~~~


我話我以為我自己會嬴….最後寶寶回贈我一句:有邊個鐘意有lonely christmas架……………………..cher~



難得同兩個猛男合照…..竟然滿面油光….失敗~




~~~~~~~~~~~~~~~~送禮物環節~~~~~~~~~~~~~~


咦….個少女又真係笑得幾開心喎~coach既化妝小袋一個+anna sui指甲油一支~



小i仲攞佢珍藏….妹妹係日本買既叮噹即影即有出黎影~~~


d框好靚靚呀~~~~~~我都好鐘意呀~~~~~~



之後小i仲送左一張俾我tim呀~~~~~~~~~~~~好鐘意呀~~~




我和寶寶~寶寶~寶寶~寶寶~寶寶~寶寶~寶寶~寶寶~的合照~


我哥日好乖……飲左一杯半就走左喇~成功變乖~



送給你的….其中一首我很愛的 [youtube http://www.youtube.com/watch?v=fekUw7FPuGw&fs=1&hl=zh_TW]

誰又騎著那鹿車飛過
忘掉投下那禮物給我
凝視那燈飾 只有今晚最光最亮
卻照亮我的寂寞

誰又能善心親一親我
由唇上來驗證我幸福過
頭上那飄雪 想要棲息我肩膊上
到最後也別去麼

Merry Merry Christmas
Lonely Lonely Christmas
人浪中想真心告白 但妳只想聽聽笑話Lonely Lonely Christmas
Merry Merry Christmas
明日燈飾必須拆下
換到歡呼聲不過一剎

明晨遇到 亦記不到
和誰在醉酒中偷偷擁抱
仍然在傻笑 但妳哪知道我想哭?
和誰撞到 亦怕生保
寧願在醉酒中辛苦嘔吐
仍然在頭痛 合唱的詩歌聽不到


換到歡呼聲不過一剎



唔知點解…呢首歌聽完之後可以令人咁心酸?







今日同小i…mina和臭男人中午討論

下個星期三既早餐會食咩好~

又討論中午約埋一齊去食飯~~~

已經令我開心左一個下晝…..

哈哈…..一講有關野食…..成個人開心哂~

理得你地叫我肥妹~



報時:距離西葡之旅仲有—-11日

越黎越近喇~

沒有留言:

張貼留言