2010年9月29日 星期三

食玩訓西葡之旅20100915第一天Part2(天晴)

寶…..寶寶…..毛寶寶…..生日快樂呀~今日寶寶生日喎~大家都祝佢生日快樂~開開心心…..身體健康~哈哈~我放假又晨咁早起左身…..噚晚訓左好耐都訓唔著…係張床度碌黎碌去…….朝早又咁早起身我今係……老喇~……..難得毛寶寶小朋友生左日~意味佢呢一刻同我同齡喇~yeah~(十幾日咁多都好呀~)唔好等佢成日都話細過我咁得戚~哈哈~唔知佢鐘唔鐘意我送俾佢哥份生日禮物呢?



2010-09-15

Day 1—-Part 2(澳門->香港->法國->葡國)

啦啦啦~搭左十二個鐘機都唔係太殘je~




welcome to paris~

降落得…………………….唔係咁好……….好似將我由天dum落地咁……………..



個巴黎鐵塔圖案設計得幾得意呀可??



不過呢個戴高樂機場真係….好Q亂…又大….如果我自己一個人黎我真係唔識點轉機囉………差唔多行左成十幾分鐘先行到去第二個terminal轉機

2就2….c就c啦…..又2c又2d……………………….



我要唱”失落於巴黎鐵塔下~”…哈哈….好老土~



機場照~個機場….有d舊~唔知係咪因為我地搭去番歐洲線所以舊?



隨便週圍影都俾我影到去迪迪尼既巴士喎~



天氣都幾清涼喎~



毛寶買俾自己唯一一份既法國手信~



等左三個鐘又上機lu~bon voyage~好有agnis b feel~



上機時八點幾…仲有太陽?!痴線架?



衝到上去又係另一番景象~



唉…..等左咁耐晚餐就係得個臭包咋…………………

雖然得個幾鐘都要認真d架…………………



搖左成日機…..終於到左葡國喇……呢一刻我真係攰喇~

第二次降落……………都唔係幾好~



再講多次….好彩唔係自己黎…如果唔係有導遊…..我諗我仲企係度影緊d公仔….仲未知條行李輸送帶又收左….好煩呀……………………………

聽日開始就會有風景相睇架喇~因為我習慣左將成個旅行一日日咁寫出黎~等自己記得成個旅行~因為我自己都成日睇番~呢度就好似我既日記咁~







噢….

倒數得番四日假lu~

希望今日又會玩得開開心心啦~

唔知點解近黎成日肚痛……

好啦~同寶寶講多次:生日快樂樂~身體健康康~

沒有留言:

張貼留言