2010年9月8日 星期三

好驚呀~法國大罷工呀~

華….點解今日都係咁焗架…..熱辣辣呀……可唔可以唔好咁熱呀…..今日早餐會有now闆請食雞扒辣魚包….由mina購買….講真…舊雞扒真係幾好味喎~聽日又有now闆話要請我食辣魚軟包做早餐…哈哈~今日好勤力做野…….可惜我遇上一個超低b….想串但係又串唔到我既警察….黎辦野我同佢講d野樣樣都要駁我…….不過無一個point反到我…..佢竟然係我面前俾個警員證我睇…..同我講:我已經係警察黎架喎……咁仲使唔使報失紙?……..我:er….先生…..就算你係邊個都好…..你都係要報失紙架喎………………….個低b警察咁講….係咪代表警察就大哂先…..係咪連知法犯法都得先…..你真係以為依家咩年代呀……..仲好驚你呀…..你都傻傻地……我覺得得依家d保安部隊質素越黎越差囉…..尤其係交通警…..攞住本抄牌薄以為自己大哂…..你抄牌咪抄牌囉…..又要講d野出黎串你…….如果成個澳門d警察都好似今日曬警員證俾我睇哥個野咁…….我諗澳門真係會…..唉…….後生仔…..警察唔係大哂架……收番你個警員證先啦………你影衰緊澳門警察呀……定係你學堂教你….警察唔使報失紙?如果係….我願意原諒你~



上個星期六同媽媽番大陸睇一睇間屋…..之後出番拱北…..按左一個鐘摩~今次都幾舒服…..不過哥個野話:個膊頭好緊…..可惜你又唔受力………………哈哈~番落黎之後就搵埋寶寶我地三人行一齊去歎個tea喇~知唔知我地去邊?



無錯….我地就係去左聖地牙哥酒店high左個tea喇~



我地叫左個二人set….另外叫一杯野飲…上左野飲之後…..佢就黎左呢碟野…….我地百思不得其解….仲同佢講:我地無叫呢樣野喎…..我地叫左個set咋喎………..點知佢話:因為我地個大廚依家試整西班牙菜….所以星期六日叫set既人客…..我地會送大廚試整既俾你地食…希望俾d意見~


咁著數我地梗係食啦…..不過佢俾完我地食之後就無再叫我地俾意見~白送俾我地食…..不過其實整得幾好味~d雞肉又唔鞋…..不過….我食唔出西班牙味囉~



唔~我叫左檸茶飲….媽媽叫左熱咖啡….寶寶飲檸雜~




我真係覺得個下午茶好靚靚呀~




上下層影真d俾你地睇~~~~都ok好味架~~~~最緊要夠靚~


其實我舊年已經食過一次~寶寶要我講出黎喎….上一次黎食我地撞到梁安琪….今次黎食見到…盧冠廷@o@IIII



哈哈哈哈…..成個set包兩杯野飲…多謝228蚊~


其實又唔算太平…..不過如果係諗d傾下計….又想個環境好d….呢度真係一個唔錯既選擇喎~~想試埋其他酒店既tea set呀~~~sands都想試下~







哎呀….

今日睇電視見到….

法國大罷工喇又…….

有成二百五十萬人上行示威….

有四分一航班延誤….

點解我咁擔心???

因為今次就係搭法航囉….

可唔可以順利d呀?

嗚嗚…..可唔可以幫我祈下禱呀….

仲有我希望西班牙同葡國都唔好落雨呀



今日仲有寶寶送左個大大焦糖爆谷俾我~

好開心…..因為我好鐘意食焦糖爆谷~

因為無論係邊度食…我都覺得身處係遊樂場:]

所以我鐘意食焦糖爆谷囉~



報時:距離西葡之旅仲有—-六日~

希望去到陽光滿滿…我寧願好曬好曬呀~~

沒有留言:

張貼留言