2010年9月13日 星期一

時光倒流二十年Part 1

今日係大假既第三日….非常享受~成日訓到自然醒~今日九點幾已經起左身~因為今日同媽媽去街~整好裝之後……同左媽媽去食pokka cafe….十一點幾去到….我地應該係第二……..唔使等位感覺真好~…….食飽飽就去左澳門科學館…..今次終於睇到佢個3D….不過悶到喊…….同媽媽玩到三點幾….出番去又去食雪糕…..之後就去買旅行d野~今日過得好充實~哈哈~



我想係去旅行之前……用呢兩日懷緬一下過去……所以….今日唔會有新相睇喇~全部都係我既舊樣……..仲要係…..好舊好舊哥隻……….時光倒流下~



講下故仔先…..從前….有一個小朋友……爸爸媽媽好錫佢…….佢既爸爸媽媽唔鐘意買名牌…..又無咩不良嗜好….所以……爸爸媽媽好鐘意去旅行…..係小朋友出世之前已經成日去旅行架喇~…………佢地唔自私喎……仲帶埋小小+bee去旅行…..小朋友細細個就去玩lu……….所以到大左……..佢都係咁貪玩囉…..其實佢都係似佢爸爸媽媽je~咁先係佢地個女嘛~小朋友=+bee…..+bee=我….所以我咪哥個小朋友囉~哈哈…….



其實前幾日同媽媽一齊狂搵個櫃d相黎睇…….搵下搵下…..越搵越多細個既相…..細細個時同爸爸媽媽影相既時候會多d……大左就反而少d………依家睇番d相真係有一種好開心既感覺…….睇到爸爸媽媽有幾錫我…….影相都係會留低d好開心既回憶…………有d畫面你可能會唔記得……但一睇番相……….就會感受到…..當時既畫面有幾開心……..哈哈…..睇下我細個哥陣~不過d相可能會出賣好多人~



細細個同爸爸媽媽仲有大表姐去黑沙~


唔好望錯….我係最細粒哥個呀~




去左香港玩~細個成日過香港….因為有親戚係哥邊…有時成個暑假都係哥邊過……都幾開心…..因為有人陪我玩………環境唔同又有新鮮感~


應該係一歲~睇下我老豆幾靚仔….我媽媽幾靚女~



呢次係bb第一次出國旅行~地點係澳洲….哥時媽媽話我聽係歲幾


merry~go~round~



黃金海岸中~傻傻地笑得幾開心:]




我講過有張相好有藝術感就係呢張~好鐘意


19xx年都可以影得出咁有美感既沙龍….個主角仲係我~正~



同埋睇呢d相我先知….點解一歲著nike既??高三我要著yasaki????




在媽媽的澳洲朋友家中……特別愛上圖爸爸同我玩哥幅


我超鐘意小朋友著呢d連身既衫褲仔~~kawaii~



仲有同袋鼠同羊咩咩玩:]…er….我估我當時應該幾驚~




哈哈~澳門大炮台奔跑中~~少可長髮look架~




跟住就到左幼稚園…..應該四歲度卦…新年同爸爸媽媽去歐洲旅行:]


好似係瑞士~睇下我地三個好統一…..冷帽+眼鏡~媽媽帶既眼鏡同我依家帶既差唔多~



呢幅相叫做:三個now仔第一次見雪…..好搞笑…..


好似呢次之後………….我淨係見過假雪咋…..哈哈



巴黎~巴黎鐵塔中~睇我幾唔乖…細個我淨係跟媽咪架咋~我覺得我似馬騮


以前細個爸爸要輪班做野…..唔係成日見到佢….所以我最痴媽媽…..媽媽好辛苦…..細個去到邊…..我淨係俾佢抱咋~



仲有去羅浮宮…….不過好似太細個唔入得….所以只在外留影~


睇住咁多先……聽日哥d我個樣仲驚嚇……………我自己睇到都驚….大個左少少…..d衣著正到….俾媽媽迫著………哈哈…..我鼓起好大勇氣先會post出黎~







報時:距離西葡之旅仲有—-1日

全部野終於都今日買齊哂喇~

仲差執野咋~~

沒有留言:

張貼留言