2010年9月27日 星期一

我番左黎喇喂~

哈哈~我番左黎喇~~正確黎講…我係番左黎第三日喇~係星期六下晝五點幾機到香港….再搖下搖下一個鐘頭機場船番黎澳門既~好彩去完旅行下個禮拜一先番工….休息休息一下……..真係掛住我自己個blogblog呀~好變態~哈哈~…..唔知大家有無掛住我呢~…………..今次都影左成千四張相….整埋都需要d時間…..所以可能要等多一兩日先有得睇喇~



噚日一起身就衝左去拜老豆…..將新鮮滾熱辣係葡國拎番黎既沙甸魚獻俾我敬愛既爸爸~之後我就去左搵表妹皮皮…..俾左d手信佢…..同埋見下寄住係佢屋企既狗仔~叫LoLo….哈哈好搞笑一見我就狂吠~狗仔細細咁好聲~





一抱上手…….華………斤兩十足呀…比起之前我抱過大隻過佢既狗……


佢仲重好多~



之後食左飯又訓一陣晏覺….約埋麥下人一齊去MGM high番個tea




呢個係一位用既份量….價值係168蚊包一杯飲品同兩個雪糕球……我又覺得……唔算太好食…..又唔算太抵食囉………比較好食係中間個火腿….


所以我唔推介大家去lu~







次次都係咁….

去完旅行就會有d失落….

所以先會將自己寄託係寫blog度…

希望可以尋回去旅行既快樂時光~

呢度真係我既一個發洩好地方~

沒有留言:

張貼留言