2010年9月9日 星期四

呢個世界真係多癲人~

攰攰~攰攰~…..唔知點解今日有攰攰既感覺…….我起身哥時曾經以為今日係星期五tim…..唔知點解今個禮拜好似過得咁慢咁既…………………….不過算啦~happy friday is commmmming喇~~~~明天就係放23日大假前既最後一個工作日喇~~~~~~hehehehheheh~~~~~~~~~



呢個係我最愛既發達配搭:一個麵食+一個炸春卷+一杯菠蘿蜜冰……..以前個麵食就會揀生牛肉粉絲….但最近發現佢既香茅雞扒都好正…..所以變左香茅雞扒粉絲喇~~~春卷用生菜包再點佢d汁真係好好味~~~不過食完通常個口都係好臭….哈哈~而菠蘿蜜冰係大樹菠蘿黎架….好好味~~~以前我唔鐘意食佢….但自從寶寶有車仔ja…..因為泊車既問題…..所以我地就離棄左高妹既園林lu~



真係好好味架…….講起….我又想食~我都好鐘意食越南野架~~好想去下越南







今日個阿姨超無理取鬧……事緣係我叫佢簽兩個名

阿姨:喂…..你支筆都唔好寫既

我:……………………………….

阿姨:華….好難寫呀…….

我:咁……..都唔關我事架

阿姨:搞錯呀…….真係好唔好寫呀….簽到都唔似我平時個簽名

我:咁我都唔想架…..d筆又唔係我提供

阿姨:有咁多隻黑色筆係要揀呢支….俾你支我簽

我:唔好意思….我哥支係原子筆…..規定你用墨水筆

之後我再叫佢寫一段只係9個字既聲明…..佢寫到第三粒字又黎

阿姨:喂….你支筆真係…..

我:(火大)呀…..太太呀……就算支筆有幾難寫你都係寫幾個字je…..你真係咁唔想寫不如你叫你先生幫你寫啦下…..支筆唔好寫我幫你唔到架

之後佢終於肯收聲…..成個世界靜哂~



報時:距離西葡之旅仲有—-5日咋~

保險……..買左

沐浴露….買左~

gip………..未執~

沒有留言:

張貼留言