2010年6月30日 星期三

我好番開心番喇~

唉…….噚日既我仲係死魚一條……今日已經生猛番lu~~~我噚日仲有d野睇唔開…..經過一日既時間我就諗通左喇~今日有好幾個人行過我身邊….都送個讚俾我…….不過我都明白精人出口笨人出手呢個道理…..我想講我唔係笨人…..我只係將我既真心話講出黎je~你成日以為係你身邊既係真心朋友…..佢地背住你講既說話有幾難聽我相信你都未聽過…….如果我作為一個講真心話既人係笨人……相比起同你稱兄道弟既人……我真係寧願你話我係一個笨人…..我都做唔出好似d人咁虛假既野………係你身邊只會講好聽說話既唔一定係好人…..而我講真心話亦都唔代表我係衰人……如果呢幾日我令到你有唔開心….或者我表達意見既方式錯左….我覺得抱歉有令你不快….但….謹此而己~但你心情唔好都唔代表你可以大聲喝我…..我接受你指正我既錯誤…..我會改……但係明明唔係我錯你就大聲話我我真係接受唔到囉~…..如果有d野辛苦既話就唔好做係岩既…..我相信……好多人都唔使做……覺得辛苦同困難既時候唔係應該選擇諗解決方法??係應該選擇放棄??我無資格話你咁樣做人岩唔岩….至少我到今日仲係未放棄…..因為我相信會變得更好……..我要講就係咁多~唔緊要啦~聽日一定會變得更好!!我相信!!



好開心呀~見到今日既藍天白雲…就變得好心情


我屋企後街風景~望下都覺開心~如果藍天白雲配上壞心情….一d都唔襯囉~真的真的諗通左……唔會為你再唔開心….如果再係咁…就真係好蠢豬:]




好慘呀~噚日我唔見左條locker key(不過今日有好心人執番!!!好彩)…..仲有收少左300蚊呀~~~~~不過我知係我自己唔小心………….都好!!今日有臭男人請我食麥當當既早晨全餐….令我有一個gd morning~多謝哂~~仲有上個禮拜小i請我食既肥仔記~~~真係唔知幾時先可以再食….真心羨慕住係下環街既朋友~~我睇見佢d辣辣…好想好想食食呀~~~~雞奕同牛雜係我既最愛!!多謝小i bb~








唔……

深深體會古代焚書坑儒….

文字獄既可怕…….

現今既社會係唔容許你有言論自由架!

那怕你係中國…澳門…定係美國都好….

話有都係假…..

依家既人為左適應呢個社會…..

只可以將自己既稜角不停咁磨平……

根本唔需要你表達自己既意見….或者係唔應該有個人意見!!

所以有一個人……

我衷心祝你有一個前程錦繡!!!

我為你既勇氣鼓掌~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



唔知個好天氣可唔可以去到週末呢~~~~~~~~