2010年6月3日 星期四

搵命博上海世博之旅20100521第二天Part5(陰天及後有少太陽)

今日真係好多野做呀………好多好多….多到想死…..乜真係有咁多人咩澳門………..唔知點解……..我依家有時講講下一句野裏面…..會有其中一隻字個喉嚨發唔到音出黎………只要一大聲少少講…..每一句真係總有一粒字會無左一粒音….講野一甩一咳……唔係有病架可???不過一大聲講野個喉嚨就會有d唔舒服……但又唔係喉嚨痛喎…………..我都唔想成日咁大聲講野….鬼咩…我地哥度日日d人都嘈到拆天…..人又蠢…..講成四…五次先明……唉~



2010-05-21

Day 2—-Part 5(上海)

繼續德國館之旅..上回講到公園…行到公園尾聲..見到

好靚呀……………………………………..




水晶球….我好鐘意架~尤其係超多金粉同雪粒係裏面哥d…….

佢仲要…上下都有!!!!!!!!!!!!!!無論你點樣反黎反去…..都係有不同既水晶球…好靚好靚呀!!!!!!!!!!我好鐘意呢度!!!!!!



精選幾個俾大家睇下~佢有好多個架








跟住就去到藝術工作室….人頭湧湧呀~~





仲有兩套傳統服飾係度架…細哥套好得意呀…於是……….



你話喇….到底邊個得意d先??????梗係我最得意啦~~~





我地係呢個地方遇到個唱歌高人…唔係我….不過佢真係好勁!!!

之後就到廣場…論壇…



到左壓軸登場喇~~~~動力之源大廳…方健儀講既聲控波~




個波係蒲公英呀依家…個mc俾個”咪”小朋友吹…一吹之後


蒲公英飛走哂lu~~~~~~~~~~~~







今日閒談間….

小i講起佢今年要儲到某一個金額既錢…..

一聽個金額……….我出左黎做野六年都未儲到….

小i入左正職半年…..佢話佢已經儲到一半……………

我聽….完…..真係有d慚愧………..

我d錢錢去哂邊呀?我又唔係買物狂….

臭男人解話:我地個星座係咁架….係儲唔到錢架….

咦……咁講又好似…似似地喎…….

我都聽講話天秤座儲唔到錢…..咁但係….我d錢使哂去邊?

臭男人又話:你d錢係用哂去旅行…食野食好d..去玩…豪爽送禮物俾人….

下…..一語道破………………………….

咁點解人地咁犀利既????????????

佢又話:因為你無諗過自己將來…..人地有囉…..

咁…….又幾0岩喎…….我又真係無乜點諗過喎…….

唔通呢個又係我一直思想長大唔到既原因……………

我唯有…………暫時話係星座既錯………………..

但係現在既生活模式………………..

真係幾開心喎………………………………………………

er…………………………………

但係我今日放工仲去攞日本自遊行睇喎……………

都係睇下je…..我都未有假…………………..



今日我個counter飛左隻好核突既蟲……….

我淨係識打冷震……其他女就v嘩鬼叫………..

好彩仲有個臭男人………..

原來counter無個男人真係唔得架…………

我諗起都想打冷震……………………….以………….

我最憎昆蟲……………………………..



好想今晚整既野會成功~

加油呀~~~~~~~~



做0架妹太難喇…….

所以我選擇左放棄………….

byebye日文班~

無堂上真係爽~

沒有留言:

張貼留言