2010年6月21日 星期一

請勿浪費好天氣 好心情 2

又係呢一句喇….星期一又黎喇…..今日又係另外一個恐怖星期一……..今個禮拜係真係要番學喇…….唔制呀….本來以為上個禮拜已經番完架喇…..點解呀…………………點解我咁蠢呀………………………………………………….



食飽飽燒goo goo同雞奕之後就坐左係燒烤檔度睇下海灘……下晏六點幾…..唔熱…又有少少海風吹下……望下d人游水…….影下相……幾舒服呀~





真係好鐘意iPhone呢個可以一次過影四張既功能…………..


仲可以調較顏色~……咁方便係邊度搵?????????一直覺得…..靚既天氣除左要有太陽….太陽油味之外…….藍天之中…..一定要帶點點白雲先夠靚…認同嗎?



仲有lomo囉……..偏咩顏色靚d??????????????




呢張相係分開四張影架……但係我覺得好夾喎~~~




還有…..這天的美麗日落顏色:]


點解個題目名叫”請勿浪費好天氣  好心情”?因為我發現過左星期六之後….星期日雖然都有太陽出….但係個天係白色…..並唔係”藍天+白雲”!!!!如果星期六無坐低靜靜咁坐下影下相…..可能就真係錯左同浪費左咁靚既天喇~



夜晚仲去左食飯…..去左噴水池附近既比薩食意大利野~




鐘意飲佢個雜菜湯….原因………因為佢有一大碗芝屎碎任加落湯~~




仲有佢個生牛肉沙律都係唔錯唔錯喎~~朱古力蛋糕簡直係正呀~~~~~


講真架…..寶寶真係為左佢個蛋糕黎架~朱古力味好香濃~







表妹去完香港…..送我臭熊口香糖…..個罐好靚呀我好鐘意~~~多謝呀~~~








唔得…..今日有單野真係好好笑…..

事緣係我同坐我隔離位既同事…………

同事:我前幾日食飯見到我親戚既朋友….

我:點呀??

同事:佢係葡國人黎架

我:係!!跟住呢?

同事:佢著左件葡萄牙既波衫….上面寫住朗尼….

我:………….(一臉疑惑….)

同事:佢好嬲咁話喎…如果葡萄牙再輸…佢就會撕爛件波衫喎….

大家靜左一陣……因為我以我貧乏既足球知識係度思考…我終於忍唔住…..

我:er…………………………….乜朗尼唔係英國人黎既咩???????????????

同事:下?!係咩….咁佢件波衫哥個係邊個黎架???

我:下?!…..我唔識架喎…..葡萄牙我淨係識c朗咋…….

同事:呀!!!係喇…係c朗喇~

我:華….差好遠喎(此時我已經係度爆笑中)

當時我笑得好大聲…….仲不停咁笑我同事(因為我以為佢無做緊野…..點知我一路笑一路行過……….原來有個客坐佢係哥度(男性)……我見到佢…..個樣忍笑就黎忍到頂唔順……….谷到紅哂………………………………..個場面真係….唔識形容咁搞笑…哈哈~希望我同事睇唔到我呢篇野啦kakakakkakak~



今日原來有成32度喎….

唔怪得咁熱啦~

今日咁好天氣…..實在唔應該做野…

應該繼續係戶外享受好天氣好心情~

沒有留言:

張貼留言