2010年6月24日 星期四

我對我公司既感覺

我覺得呢個禮拜既公司簡直係一個煉獄!!!團體….街籌…..多野做到我今日又開始頭痛……連續兩個禮拜都係因為咁而頭痛…食咁多止痛藥都唔知會唔會提早死….好痛好痛……..我今日….叫過我自己….唔好咁快….一路做…一路頭痛….一路想嘔………..但最令我想嘔既係你既惡劣待人態度……..人人都做野攰架啦….完成工作大家嘻嘻哈哈咁又一日…..就算辛苦工作…..都會得到少少安慰……我都唔知我踩親你邊條尾…….你d態度衰到咁…….你攰時我唔攰咩?定係你有特權做得攰或者唔開心時就將脾氣發落我地度????係既話通知聲…..我每日番黎避開唔見你…..你真係有精神病…不過唔該你唔好虐待埋我………其實每一間公司最重要既係人力資源…..但偏偏公司最鐘意將有限既人力資源變成無限…..無諗過人都想去飲杯水…..都想去個廁所……..都想休息三數分鐘(唔係蛇王哥隻….係一個平常人基本既休息需要….並唔係叫俾個食飯時間你…然後三個半鐘要你坐係度喪做哥隻)…..但俾我既感覺我係無呢個權利……高層大可以同我地講話無人唔俾你地休息去廁所去飲水…..但係當你坐係度真係做野既人(我係好認真咁表達如果哥個人真係肯為公司搏殺…..唔係行行企企哥班人)….你見到個籌機d籌遲到咁樣….真係唔會企起身離開個位….更講話休息三數分鐘?簡直痴心妄想!…….係呀佢地好叻咁將d籌既時間預到去俾你岩岩好咁做完一隻…..但你有無諗過…..d人係唔識聽籌架???d人係聽到都唔行入黎架???d人係係你叫個籌去到第三次想飛左佢既時候先入黎架???仲有d人係最鐘意遲到而你地又可以俾佢開番黎做架???(已經用左三分鐘)….d人係鐘意入到黎先搵黎搵去d證件架???(又用左兩分鐘)…d人好興問極都唔知自己想做d咩架???(問到既時候又用左兩分鐘)…..d機又慢(佢可以由三十秒做到既野…變成分半鐘先做到)…..問過又話係咁架喇…無得整架…..咁點解d電腦會由原先既正常…變到好慢???又無解釋架喎…..你d人又慢…d機又慢….d野唔就手….就係要你地快…..我以上講既程序係要四分鐘完成….我真係唔識點去完成….我都唔係要求你工作環境舒適….我只係要你俾一部正常速度既電腦俾我去完成你要求既四分鐘你都提供唔到俾我……咁你都唔好要求我四分鐘完成所有野……我由星期一好有衝勁咁做做做….動力星期二開始減少…到左今日….我坐係度做到好想喊…..我從來都未試過咁…..但係我覺得將人力變大到太誇張…………………頭又痛….認真地講…我真係多野做到想嘔………不過放心…我無妄想過可以請病假….因為派哂籌嘛…….咁我又唔明條數點計….就算我做野幾快快到識飛都好….我都應該無可能得兩個人要做四個人既野囉(其中一個仲唔係熟手…不過佢未係熟手好正常…因為人地係幫手…就算佢識哂我地d野…都暫時未有可能有我地本身d人做得咁快….我係認真講並唔係認緊叻)…………如果你咁都計得掂既話….我佩服你….係咪真係有幾多人黎….一定要屈服?????真係有人坐counter多野做到忍住d屎唔去痾囉……唔好問點解佢會咁戇居….佢唔係戇居….佢同大家一樣….想同大家一齊盡力…..追番d籌…..我今日真係累垮……….係公司得到既係四片必利痛….多謝你….公司!退熱貼我都要自費



之前去旅行d相終於都post哂lu~淨番d立立雜雜既~

有一日去左食Haagen Dazs~好靚既雪糕~好似都係70蚊度~





注意!!!!!我仲係未剪頭髮架~~~~~~~好掛住你呀~~~~~~~~~




係觀光塔睇sex and the city2時見到既小小澳門館~


傳聞話手持澳門身份證可以唔使排隊入場架..頂!!番黎先知….



某一日..去左我好鐘意既新葡京粥麵莊食我好鐘意既廣東炸醬撈麵




唔唔~呢個好好味架~~係台灣買番黎…好似係澳門未見過~


焦糖夾餅味?????



全澳最好味豆腐花~~~李康記…滑滑…無喳….有懷舊味~




某一日抽既….七款裏面有四隻係臭熊…諗住點都抽中佢卦..點知……


不過都有雞雞既~~~



有一日去食唐吉訶德西班牙餐…….真係真係好鐘意去~~~~~~~~




誤打誤撞叫左大蒜燒大蝦~~~好鬼大隻呀~~~~~~~~~~~~




又有我執面咁大呀~~~~~令我同寶寶諗起泰國的淹生蝦~~~~~


佢仲燒得岩岩好…..唔乾….裏面既蝦膏超軟超好味~~下次必叫!!!四隻大蝦85蚊~



今個月出左糧同小i &臭男人去pokka食中午飯鼓起勇氣…….


叫左咖哩雞套餐~~~點解講鼓起勇氣??因為我係哥d…..每次去comebuy都話要試飲新野……每次諗好飲咩之後….我行到埋去就會講:大既蜂蜜蘆薈丫唔該………仲一定會叫大…唔會叫中既…….係喎好耐無飲喇~~哈哈…我就係咁….走唔出自己設定既安全圈圈裏面……我好鐘意食中間舊薄餅~~~~~~~~我好掛住咖哩屋呀~~~~~



哥日仲有叫呢個又係一直都想試既~~~~~~~


綠茶雪糕紅豆餡餅…..佢整緊既時候已經超香~~~~~~~~個餡餅….好好味呀~~~~我好鐘意呢d餡餅既味…小i話:綠茶與紅豆係天生一對….佢話食呢個甜品感到好幸福呀~~~我就唔理三七廿一~將三分一個綠茶雪糕放上餡餅一齊食(我無食紅豆…因為我唔係太鐘意)…..哥種冰火感覺…..正!!!加上餡餅既香….唔…….好好味呀….好彩有你地兩個同我一齊share~share黎食係開心d既~~~



呢隻餅我好鐘意食…係我表姐朋友係美國留黎俾佢既…….其實係一隻好簡單既魚仔形餅乾上面有d鹽粒….但係我就係鐘意食….


已經係第三包喇~~~希望表姐個朋友又快d番黎啦~~~哈哈~



佢呢隻餅仔有幾隻味~咁岩線我鐘意食既呢隻….叫—-gilbert….哈哈~