2010年6月10日 星期四

搵命博上海世博之旅20100522第三天Part2(落左一個朝早大雨)

今日個天氣都係霉霉地….襯番我霉霉地既心情…….點解個心情霉….唔……因為個天氣霉霉地囉~不過今晚好餸….有阿媽整既西芹炒雞柳……將成件事救番~我以前細個唔鐘意食西芹架…..討厭既程度去到唔鐘意食青椒既程度……自從食過媽媽既西芹炒雞柳之後…..我成個世界既價值觀變哂~連其他地方炒既西芹我都放哂入口~真係奇妙~但願我煮野食既功力遺傳到—-媽媽的中菜….爸爸的西餐……..咁就真係入得廚房&出得廳堂~呵呵呵~(真係發緊夢~)我都話過….識煮野食既女仔….點都著數d既~~~~~~努力學習先~



2010-05-22

Day 3—-Part 2(上海)

接番之前…..我地去完南京路就去田子坊喇……




呢個地方….好似我記憶中既一個地方…但唔知係邊個地方……..

唔通似日本吉祥寺買背囊哥條街既氣息?????



行行下就搵到寶寶話好想去哥間cafe…..感覺cozy~

我地坐室外…..其實裏面都好靚~不過無位



個名叫公社…..我諗如果我再有機會去上海…一定黎田子坊同公社



睇下小i杯熱朱古力……鑼咁大杯…..仲有番咁上下好飲架佢d野~



我哥杯係橙色哥杯…唔記得叫咩名…有芒果味蕉味橙味…..幾好飲~



全部份量大得驚人…一人份春卷..有成六條……嚇壞少女………………………..


野食味道同份量都好對路~不過價錢就港澳cafe價….四個人飲左成311人民幣!!!如果係澳門…我對食物…環境…對比價錢覺得合理……但黎到內地我就覺得有d貴…..我諗呢餐係暫時係上海食得最飽既一餐……



食飽飽就閒逛田子坊~都有少少野買左~



我都有買隻”牛人專用”杯….用就唔會用喇…不過貪佢幾得意~不過前幾日先到我手…..因為我個gip唔夠位擺…放左係阿寶度~



似唔似我??我覺得超似我….完全符合我老豆口中既我….

頭細身大…..成個金字塔咁~



好鐘意行佢d內街仔……好有”味道”~



少少雨+少少天黑+少少藝術味=好有文化藝術氣息既我!!



之後會合左臭男人成班人一齊食飯~好難得澳門以外同咁多人一齊食!!叫鮮逸坊….男人推介….呢個梅子蝦….都幾ok既~



呢個係我最鐘意食既核桃蝦~~~~真係好好味呀~~~~~~~仲有encore~



呢個魚….唔….唔識形容…因為我唔鐘意係街食”熟魚”

係街我只會食魚生…熟魚只會在家裏吃爸媽蒸的~不過寶寶好欣賞long住d魚既蒸水蛋…..哈哈~



香酥鴨???唔記得係咪….不過好似無乜鴨味…可能要食既係”香酥味”



後面係獅子頭..好似梅菜蒸豬肉餅味…世博哥度個波蘭獅子頭好食d..哈哈~前面哥個……隔左咁多日….我真係唔係好記得佢係咩黎……







噚晚攞左d團既catalog黎睇…..

研究左好耐……..又研究價錢又研究個團有咩玩……

發覺九月去都好似無乜點平咁……

係咪因為依家仲早呀……

未出哂d價錢……..

令到我頭都大埋~

要去到11天團好多都要18xxxhkd起….

又真係幾貴~

不過我真係想去遠d………..

但係我團友聽完我既presentation好似未有feel~

無乜點so我……

令到我覺得好似得我自己一個傻仔係度白忙……………



yeah~

聽日係friday喇~~~~

星期六日唔使番學~~~~~

好野~~~~可以休息喇~~~~~

沒有留言:

張貼留言