2010年6月6日 星期日

搵命博上海世博之旅20100521第二天Part6(陰天及後有少太陽)

今個星期六日都係要番學…..由於佢依家改左首十五分鐘就要點名……頭十五分鐘點唔到就要自己出去校務處點……佢地真係無野搵野黎做………噚日我遲過三個字番去於是我就變左遲到……..以前阿sir係兩點半上堂…四點半先點名架……於是我今日超準時番到去點左個名…….坐左一陣….等佢放break…….就咁走左…..仲好…..我點完名就快d走………..於是我偷左d唔屬於我既悠閒時間…..寫左個blog~一路由學校走番屋企……..感覺多好!!感覺早上的星期日…特別安靜……..人人都優哉悠哉咁………..好悠閒~走在街上…..耳筒裏傳黎我喜愛既歌曲……心情舒服得不得了……….更有一點點外地feel~~唔係話我鐘意外地多過澳門…..只係我認為定時定侯去外國行下…..可以調劑下生活…..番黎更有動力je~既然今日走係澳門街道上面有呢種感覺…..咁咪慳番好多錢囉~不過最衰我星期六係無野做都早訓唔到哥批人…….所以星期日朝早…….係無咁早起到身囉……….其實有時我係counter做做下野……都會感到有外國feel~變態le~噚晚約左妹妹們去左上次食過覺得好食既置地秀蘭小館食上海野……終於食到蜜汁火方….好好味~小籠包又多湯汁(好味過上海)….之後又去左sands飲野….過左好開心既一晚~



2010-05-21

Day 2—-Part 6(上海)

講到去德國館個聲控波…不停咁變色




依家佢變身一隻眼…搵下邊面d人叫得大聲d~

我記得我係呢個位嗌得超大聲……..哈哈…叫哂d唔開心既野出黎



之後佢會睇下邊面大聲d就會去邊面….所以個聲控波會盪黎盪去


後尾我地就諗….可能個波唔係聲控呢…只係電腦控制….不過唔理咁多….德國館真係好好玩!!!!!!呢個我勁級推介……黎世博……我覺得唔去沙特阿拉伯館都唔緊要…..最緊要去德國館玩番轉呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!又有得喪影相又有野玩~



夜晚中既波蘭館…好靚好靚…識變色~見唔多人…排隊入去…


排左唔使幾個字就入到去喇!!!



我睇佢個外型同裏面…估計緊…唔知佢地專長係咪剪紙呢?






不過好快行完…但我都覺得幾靚…如果唔使排隊..可以入去影下相



行完波蘭館…行出黎聞到朕香味………..


影得唔係太好….係小食…波蘭獅子頭~幾好味喎….其實係獅子頭加茄汁…..但係…幾match喎~好好味呀~麵包再點茄汁….正~



繼續影下其他館既外型~睇下….日頭同夜晚真係好唔同架~


前幾日post過日頭既法國館啦~~~~



仲有好靚既西班牙館~又係日與夜既不同………..


可惜既係…以為傍晚會少人d…..但係都係好多好多人………………..



仲有其他既比利時歐盟館…塞爾維亞館同摩納哥公國館…都係過門不入既~



不過我幾欣賞塞爾維亞館…我初頭覺得外型好似lego….仲以為係丹麥館tim~







頭先行番屋企哥時…..

見到一堆人好有秩序咁排隊……

之後見到有兩個修女出現……

祈左一陣禱……跟住為每位排隊既人送上一個飯盒….

我認得……哥兩個修女既衫….係德蘭修女會d修女著既衫

突然覺得有一陣暖意流入個心度…………….

我前幾日仲係度為自己儲少幾多個零頭唔開心…….

人地真係連飯都無得食架………………..

我有屋住…….

有飯食(還可以挑好吃的)…………..

有工作能力(還有工作到攰死的能力)…………

有薪金………….

有買必需品以外既能力……

有假期及經常周圍去……….

有人錫……………………

我真的已沒有什麼需要抱怨……

我真的生活在幸福中…….

還為自己身上那幾磅肥肉不開心???只要我健康和開心…那就行了!

我都想做番ddddddddddd野….

不能再這樣只說不做……

一於黎緊既星期六……

做番d野!!

沒有留言:

張貼留言