2010年6月17日 星期四

搵命博上海世博之旅20100523第四天(陰陰地天)

由於噚日係端午節放左日假既關係…..令我覺得今日係痛苦既星期一…..然而……明天已經係friday喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我地仲講笑….一個星期….放左星期三….就會覺得中間有個break…..快過好多…..仲話希望每個禮拜放三六日…..四天工作週…..咁就就perfect喇~~~仲唔介意一二四五番多一個鐘~~哈哈….好大諗頭呀我地~



2010-05-23

Day 4(上海—->珠海—->澳門)

最尾一日…..朝早嘈醒班女…..怕佢地之前一晚開心得滯唔知醒~諗住佢地一撻落床就訓左….於是預番d時間俾佢地起身沖涼….點知有兩個女仔話…..原來已經沖左涼…..連自己都唔記得左…..哈哈….好搞笑…..於是我地去左食野先….全部人都無乜胃口….真慘….去左食味千拉麵…..我呢個…難食…好咸呀


其實唔知食咩好….就諗住呢間穩陣d…點知咁咸………..跟住寶寶見到隔離張(木台)有個男人…..佢攞起罐公用辣椒醬….攞起一匙………….放入佢自己個口….食左一下…覺得唔岩味…….將隻spoon……………放番入個公用辣椒醬度!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!奉勸各位…………..千祈唔好係內地….食公用調味料…………………諗起都想嘔…………………



食飽飽就去左東方明珠塔~應該唔使介紹啦~



四個女仔其中有一個係呢日好唔掂…哈哈..自己睇樣估啦…..

呢日佢成日都wing下wing下………哈哈~



再搭的屎去外灘附近~好懶呀可?不過我地唔想再行囉




係呢個時候其實我都唔係咁得…唔夠訓…加上呢日勁凍..又作頭痛中~



睇下我個樣衰到……其實我當時凍到好想嘔…原諒我咁醜樣…..我發現呢兩次旅行…..我都帶唔阿衫…….凍到頭痛



還我外灘夜景!!還我外灘夜景!!臭男人….還我外灘夜景!!




又加上陰天….影出黎都唔係咁好睇既….以!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



之後整日就無行程lu…於是我地預早少少出機場~


虹橋機場~好彩唔係太塞車!!佢勝在多的士先唔使煩!



呢隻海寶勁得意呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~




係小i要我地影呢張不經意既相…哈哈…好作狀…我覺得好搞笑~



我覺得個機場幾新…同埋……有少少似香港機場



呢日我地搭七點四機…d時間係好充足既…..我地就去左禁區食KFC….覺得好好食同好滿足~點知……個仆街上海航空同我delate……………..仲要delay成個幾鐘先起飛….仆街…..即係番到去成十一點………要搭一個鐘車先去到關口……但係關口收十二點喎???咁點衝番落澳門呀???????????????????????????????



個飛機餐…..終於叫有個飯咬下喇………………..另外個餐盒又唔知咩事



哥日我地成十一點一先到….攞埋行李…..即刻衝上預先約左既車….叫個司機盡快踩行油落關口…….好彩….十一點五十五分我地去到關口下面搭巴士哥度….d電梯又停哂…..於是我地要抽住個仆街gip跑幾層樓梯….無數大直路…..衝去過關….好彩趕得到………………….如果唔係….真係要係大陸過晚夜…..不過第日係個個都要番工囉………………………………………………….下次搭大陸航線….真係唔好預到d時間岩岩好….應該搭早d番黎……因為我見到…佢十班機有九班….都係dalay

總結:上海世博三日三夜之旅完滿結束喇……..係上海我地每日都係搭的士….去每個地方都係….好懶….不過我覺得舒服好多…因為我地岩岩四個人….share起上黎係最平既……..世博….去一次都怕…有人請我去我都唔想去….上海都可以再去既…不過就唔使玩咁多日….但係可以玩下周邊既地方…好似杭州蘇州咁…..機票+酒店+世博飛+買野&使費….都係4000蚊度….差唔多啦~(其實如果我無買衫買鞋….係唔使用咁多錢既哈哈…不過去旅行都預左開心使錢啦~)不過都幾開心既……唯一係我地覺得無乜食過好野囉…….又唔係食得太飽囉……但係同呢個咁新既組合去…..又幾開心喎~希望我地下次再有機會一齊去旅行啦~







唉…..

我前日上山頂覆診…..

諗住鼓起勇氣認認真真咁問下佢…..

做手術既細節….

點知我睇開哥個醫生合約期滿…..番左大陸….

搵左第二個新黎既醫生黎睇我…

咁我咪唯有問新黎既醫生…

點知佢答我:

其實你又唔係嚴重到鼻竇炎je….鼻水又透明….

頭痛都好多種原因導致既…未必一定係個鼻

我覺得唔使做手術囉…(講完)

我接受唔到囉…….

到底點架???一個醫生話要…一個醫話唔做

一個話因為我個鼻頭痛…一個話唔係

我到底信邊個???????????????????????????

山頂d醫生真係好信唔過囉….

有d咩事…..話要開刀

都係睇多個醫生先…………………



今日放工又去左攞d團資料睇….

發現星辰有我地想去既地方…

即刻欣喜萬分~~~~~~

因為星辰係窮小子去旅行既朋友~~~

團費真係會俾人平得多….

不過你要承受既係:

一個好差既領隊

唔係咁好既住宿….

流流地既食物

不過如果可以平遊到……

我都覺得ok~

埃及d住宿同膳食我都捱得過….

今次揀既都應該唔差得去邊~~~~~~~

又開心左一陣~



星期六日又要番學lu~

不過…

呢個禮拜就係最後一堂~

好快…我就可以離開我討厭既大學生涯



你說我令你現在有八月尾的歡樂

但願我每天都能在你身邊令你歡笑:]

沒有留言:

張貼留言