2010年6月20日 星期日

請勿浪費好天氣 好心情 1

今日父親節喎~爸爸話唔想出街食飯同人逼…於是我買左好多好多日本野食係屋企同爸爸慶祝父親節~食到大家好飽好飽~我同你講…….我噚日真係覺得自己好白痴好白痴………我係度同哂大家講…..番埋今個禮拜學……我就可以脫離我討厭既大學生涯………仲有人係fb度祝賀我…..點知……我噚日番到學校…….見到個同班同學….佢問我:咦…..乜你都要上企業管治既咩???…………………..omg…..我記錯左個番學日期囉………………………………………..原來…我係下一個禮拜先番學呀…………死白痴……等我仲好急咁叫黃皮幫我print d功課出黎…….自己又準備哂presentation d野……..我真係一個大白痴………………………………..同埋好瘀…….搞到我呢個週末係以番學心情迎接(即係準備自己無得訓…..)…..0徒哂……………..



不過都幾開心…..噚日知道自己唔使番學…同左寶寶過路環….食番個悠閒既下午茶~去左安德魯…..叫左個大蝦沙律…不過我覺得麻麻地好食~





食飽之後係車攤一陣…..見唔見我個殼有幾靚?哈~




之後發現泊車位隔離d風景又幾靚喎~




於是我地就落車行下~發現有個地方可以行落去近d個海~




阿寶問我:點解要v字手?      我答:唔知呀~想v字囉~




喂…….好靚喎~手提影架咋喎……………………




影完一輪之後……我請求寶寶同我一齊直衝黑沙~好耐無黎~


其實就係為左佢~一串燒冬goo~其實佢有三粒既….不過俾我大口一咬….先記得要同佢留倩影…………………….呢個燒冬goo真係好好味架…….因為我會成日掛住佢~又軟又甜(蜜糖甜)~仲有食左隻燒雞奕tim~真係好食呀~~~~~都係出面d一檔檔係好食d架~



仲有一樣新發現…..不得了….呢條係粟米雪條呀~~~~~~第一次見~~~~


真係有爆勁多粟米肉係裏面架….如果你係鐘意食粟米既朋友……你一定鐘意食!!!!好似淨係見過呢度有咋~~~六蚊條~~~~~~~~~~







唔………

今日去左睇阿fi 同房祖名做既”分手說愛你”

我覺得幾好睇喎…….

比起阿嬌做既”前度”真係好睇一百倍呀~~~~~~~

如果你睇完一套戲…好睇定唔好睇

都會有d討論嘛………

但係我地睇完”前度”………….係完全無討論過囉……

但係”分手說愛你”

我覺得又有笑又有眼淚流喎……..

如果係諗住去睇……就唔好睇我下面寫既野喇…………

我睇到有一個位好感動既…..

就係佢地係機場哥一幕…………….

之前已經講佢地分左手……..講fiona去巴塞隆拿

佢地兩個都喊哂咁………….房祖名又好唔捨得佢……..

fiona係好似普通女仔咁好鐘意問男朋友:我今日有d咩唔同?

但係機場反過黎房祖名問番佢:我今日有d咩唔同?

fiona:………..唔知呀……你今日有d咩唔同?

房祖名:我無咩唔同左……..我同以前一樣咁愛你………………………….

睇到呢度我真係忍唔住d眼淚…………………………

礙於係街睇………………….所以d眼淚只係眼裏面long下long下….

如果係屋企睇….我一定喊爆………….

成個場有好多人都攞紙巾抹眼淚tim~

我覺得fiona真係做得唔錯….佢d喊戲做得好自然

係真係好感動到我………..覺得佢好真…………….真係喊到有鼻涕架~

睇完呢套戲仲好似無咁唔鐘意房祖名tim

好想再睇多次~



好野~

聽日番晏~

沒有留言:

張貼留言