2010年6月14日 星期一

搵命博上海世博之旅20100522第三天Part3(落左一個朝早大雨)

又話到左星期一喇…..咁快既…..係咪因為週末過得開心d時間就會快過d???今日好多野做…..不過星期一係我做野最有力量既一日~所以仲頂得住~我好叻呀做左106隻~~~我係咪好叻呢??唔知同今日呢個日子有無關係呢?今日係咩日子??呵呵呵………………………噚日仲去左睇sex and the city2呀~終於睇左喇~好好睇呀~仲睇到佢地咁嘆咁去阿布札比旅行~好羨慕呀~~~~~~~~~~仲見到小肥都係睇哥場tim~



2010-05-22

Day 3—-Part 3(上海)

好難得既第二張大合照~我諗我地都好難有機會撞岩咁大班人一齊去旅行lu~就算撞岩咁大班人…都撞唔岩大家一齊去同一個地方~




我地本身話要去影外灘夜景….臭男人就問我地….去唔去飲野…..我地就話要去影夜景…..點知臭男人話:你去左新天地未呀?未?咁你今晚仲唔去?唔通你會朝早去皇朝咩?一齊飲野啦….訂埋你地位……………………….就係咁…..我地就話….好啦去飲一陣野啦….飲個幾鐘再去外灘影可能無咁多人tim….於是我地一齊食完飯…就直踩新天地……….



佢話去飲既飲野地方係商場上面….我仲諗:咁勁?




點知一入去……………………………………………………….




點解變成咁既??????????????????????????????

去飲野….變成兩支vodka係度…………咁唔係叫飲野喎………擺明同平時唱k無分別…..依家仲要無k唱………..乜飲野唔係….幾杯酒精低到喊既cocktail…..幾個人圍埋一齊吹下水咁既咩????睇黎女仔同男仔既飲野…..有好大分別……入到去哥度…..聽人地講咩都有困難……..坐得又近喇叭…….d音樂超大聲….搞到唔止個心狂跳…….連隻手d手毛都識郁……超誇張……d小女孩真係唔好咁易俾男仔呃….去飲野………….救命


d人有錢到….叫哥十幾廿支香檳放哂煙花係個場行個圈…爆有錢



飲d野又勁囉….搞到班女死哂…..要人地臭佢地番酒店…….

我既不理性行為……搶人眼鏡亂影….止於此~不過算啦……叫做見識過上海d場係點架啦下……………不過我地都係要聲討:臭男人!還我們外灘夜景!!!!!!!!!!!



係商場仲見有toy story3呀~~~~~~祖國原來都咁快有得做~~~~~

睇下隻恐龍靚仔到~~~~~~~~~~~~~~~~~~~乜六月就有得睇咩?唔係七月咩?











拿…我有為入得廚房盡過力架….週末我都有入過下廚房….星期五我就煮左….

應該估到啦~其實難度係….零……不過我唔記得落鹽…..哈哈….仲迫人俾第一我~



星期六整左…冬蔭公湯飯….好好味呀~

其實….冬蔭公我係現成咁買既….自己再加d冬瓜同埋草goo落去~雖然唔係成個都係我整……但係你唔能夠否認我係幾有創意呀!!!!



點解我會話今日係一個特別既日子??因為..今日係我入左dsi六週年喇~~即係我同小貞相愛左六年lu~2004年既六月十四號……就係我地兩個一齊入職既日子….heheehehe諗番起真係有好多搞笑野~所以為左今日…我就整左d我現在很拿手的北海道3.6牛乳布丁丁番去俾同事食…多謝佢地既照顧同愛護~



我d小可愛呀~無番既同事下次補番啦~有人食完同我講……..

佢同我講:我覺得食完好幸福呀~~~……………………呵呵呵~梗係啦….我有加我d愛心落去架嘛~但係同一個女人……佢將我呢隻咁靚既花花杯…..dum左~爆左你大獲tim…哈哈~咩呀…仲有幾個人都讚好食架…….我會再整架~雖然整法簡單…但係好味丫嘛……不過都會發現下有無新野整下先~頭先小貞稱佢為:日本北海道高級3.6純牛乳白滑水嫩布丁…….成個名….靚哂~



呵呵~

番埋聽日…

又放一日端午節喇~~~

要食糭子喇~~~仲有爬龍舟

使唔使游埋個龍舟水????

呀~~~~~~係喎~~~~~~~~~~~~~~

6月16日端午節我要去睇Mr.呀~~~~~~~~~~~~

好野~~~~~~~~~~~~alan~~~~~~~~~

後日見到你喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

仲有~放假前一日~

出糧喇~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言