2010年7月1日 星期四

CTM net's go齊齊rap

好野~終於到左星期四喇~~~~~~~~~明天就係friday~~~~~~~~~你都咪話今日唔難頂…….朝早以為有好日子過…….淨係關隔離朋友事….點知……下晏做番突………..我地以後應該可以忘記7月1日呢個痛楚~唔知點解….今日入黎我度既人….十個有七個…..都係有臭狐………….仲唔係小小臭哥隻……………係好臭好臭哥隻……我噴空氣清新劑噴得一次…兩次……再黎既第三四五六七次…….都噴唔完…..最後只好將自己變嗅覺疲勞…….當自己習慣左哥左味…………………….我真係好唔想習慣架!!!!!!!!!!!



6月16日端午節哥日下晏約埋一齊去睇ctm一個show


個show叫net”s go齊齊rap…..睇呢個show既原因係因為—-Mr.~




仲搵左森美做主持tim架~~森美真係好搞笑~




仲有MC jin….我發現佢都幾搞笑~~依家有時會睇下佢主持既勁歌金曲tim~




仲有鐘舒曼…..其實我淨係識佢首好好擁抱同埋給自己的信咋~


不過我承認佢短頭髮係幾好睇!!



終於有alan出場喇~~~~~但佢唱歌時太唔乖喇~~~~~~~~~~


佢係右下角呀~~~~~一出場超開心大聲叫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~唱左如果我是陳奕迅~~~~~



五個人終於都企定定喇…..不過睇左一陣就走左..原來佢地之後仲有唱~


都唔知佢之後係唱咩歌tim~



仲有請d人上台玩遊戲…個個都爭住同鐘舒曼一組….我真係有幻想過自己有得衝上台跟住話同alan一組…好彩無人揀佢佢同MC jin一組….如果唔係實恨死我


呢個show….一個字:悶….不過勝在有得睇Mr.  :]







噚晚好放肆咁俾自己無限時聽Mr. d歌……

我都唔知聽到幾多點……..

淨係知我笑住黎聽~~~

聽到眼訓就訓著左lu………………



重新再煲全套sex and the city

應該係受左佢第二套戲既影響…………

其實…………我真係好鐘意佢地四個….

因為……..由高一開始睇………..

到依家……………哈哈~



其實今日既天氣真係好適合去玩….尤其去海灘~

陽光超好…..

不過我有d矛盾….

一方面我好鐘意陽光……

另一方面我又唔想曬到咁黑…………..

連行番公司短短三分鐘路程……我已經覺得我被曬黑~

我好想去玩玩玩~~~~~~~



又開始一連三晚獨處在家….

一個人係屋企既時候…..

有時覺得開心…有時覺得難受….

今晚….我感到有點難受…………………

有點寂寞…….不想一個人………………………

沒有留言:

張貼留言