2010年6月9日 星期三

搵命博上海世博之旅20100522第三天Part1(落左一個朝早大雨)

因為落雨….命運決定左我地三個今日係食麥當勞~但係……我心裏面係好掛住肥仔記架~~~~~~~~~~~朝早去買麥當勞(臭男人請既…多謝~)…..行過天神巷….成個街口好似瀑布咁….d水湧哂落黎……..跟住我就成對腳成對鞋濕Q哂………一對小腿亦濕Q埋~凍冰冰咁開工………..不過因為大雨同埋800伴VIP day…..令到早上人潮減少左好多~但係…好驚…..聽日d人又湧番黎………………….我發現樓上做野真係超唔掂….我地做完係咪仲想我地幫你跟埋??有少少火滾….人地俾左d野你你地自己都要睇下架……仲要我去催你做咩…你班大爺黎架嘛….點敢叫你地做野呀……下晏又有一個係咁…..證明唔係我地問題啦…….唉~



2010-05-22

Day 3—-Part 1(上海)

今日我地都算訓晏左少少先起身….之前哥日去世博我都係兩點幾訓….六點幾起身……今日我都記得係訓到八點幾九點既~今日我地第一個行程就係…….去食南翔小籠包!!!!!呢個係重點節目黎架….比起世博佢係過之而無不及….可見食野先係我最大樂趣~我知呢度有其中一個人同我同一樣諗法既~hehe



我地放棄左一樓區要自己辛辛苦苦買野食….決定對自己好d…上多一層….俾多dd錢….俾人幫我地落單好過…..唔使咁辛苦!!不過呢一日一起身就落雨…仲要唔係細雨……不過諗番起都好彩….因為唔係之前哥日落…..如果之前哥日落…..我地去世博就會好論盡~



我地叫左個套餐…..裏面係乜都有d…..其中有個真係幾好食既

隻小糉仔….其他麻麻啦….炸野又唔脆喎



個餐仲有一個蟹肉小籠包…另外再叫兩個豬肉小籠包



我認為個皮好厚囉……湯汁又唔夠多…..肉又鞋鞋地咁…..同我四年之前同媽媽黎食哥隻味完全唔同…….以前我地坐一樓要自己落手落腳買完霸位食….仲要平d….一籠有成十四粒…..我食左十三粒你就知有幾好食…….係佢退步左???定係我要求高左??無從稽考



之後仲有呢個小籠湯包…..要用飲管飲d熱湯…都唔知邊個諗…..



喂….我同你講…..諗頭就幾有既…..但係不切實際呢……….咁熱既湯…….都唔知點飲……寶寶話…..好似飲到d飲管既膠味……我呢…就飲到個咀仔辣親………….



飲完之後….諗住打開佢黎食下裏面d肉….點知……………………….

一打開先知係世紀大騙局!!!!!!!!!!!!!!!!!原來湯包係無肉架…..我接受唔到囉~廿幾蚊人民幣一舊咁既野…..得d湯…………………………………………….救命呀!!!!!!!!!!!食到呢度就算我地幾唔飽….我地都唔會再投資金錢落去……………..



下次黎上海…..我試下搵其他小籠包同生煎包啦…唔麻煩你老人家喇



食飽都仲係落緊狗屎…..行豫園既成個過程….都係擔遮…相都唔多影



黎到豫園有乜可能唔入去城隍廟睇下呀???




入到裏面有哂咁多個太歲….係咪有成60個呢???



好輕易搵到我自己哥個….因為佢擺係最開面~~



無理由入到城隍廟都唔求番支籤卦???不過睇完同之前哥次一樣..唔明~



行完城隍廟就周圍行下….哈哈仲有行h&m……..仲幾有收獲~

呢條裙唔知俾邊個著…..我地仲笑話係俾臭男人著…..普通身高既女仔….點著呀???我仲迫個小朋友企埋去同條裙仔比高~



離開豫園我地就去南京路買鴨臂等手信…經過呢度~有懷舊味呀~



番酒店擺低d超重既手信之後…..又出發去呢個地方~

由於yahoo blog篇幅所限……下篇再介紹~







臨放工哥時不停講:救命…我好想食麻油味公仔麵……

我:呀………………………………….我好想食麻油味公仔麵呀……….

臭佬:係公仔麵定出前一丁呀?

我:下….唔使講都知係出前一丁啦….

臭佬:唔知架….公仔麵都有麻油味架

我:係咩?(其實我真係唔知..因為我從來唔食”公仔麵”….係我個世界….公仔麵=出前一丁)

隔多一陣又擘大個口周圍講

我:救我命呀…..我好想食餃子同麻油味公仔麵呀~~~~~~

臭佬:點解無哂quota既人偏偏會咁為食既?我有好多quota呀不過我唔係咁為食

(個死八公窒得我超應)

我:咩呀?!你唔為食….你又食熱浪?

臭佬:係你買俾我食之嘛…你買完俾我之後我都無買

我:你去食屎啦又係我錯…咁下次唔使旨意我買

臭佬:咪唔好買熱浪囉……咪…..買其他野食囉~

我:我連媽咪麵都唔會買…吹呀~(抵死~)

係啦…..又係我錯啦…..我唔會請野你食架喇..你咁唔為食..我請野你食會令你好辛苦架~



下晏岩岩放工哥時…

同小i行左入新新麗華….

攞下d charming holidays同jetour既catalog黎睇下~

睇下d暑假行程…..沾染下人地去旅行既氣息~

開心下都好……有時我唔開心都會攞黎睇下~會開心d~

其實攞黎係想睇下有邊個行程好d……研究埋行程

同埋邊個地方抵玩……

計劃定9月放大假既旅程….都差唔多啦~

或者你覺我d錢用哂去旅行….

咁我想講…我又唔鐘意追求名牌…..

我用d錢黎見多識廣…..好過我買個手袋卦~

手袋銀包會爛會俾人搶….我去旅行既開心記憶係唔會俾人搶走架~

計落條數幾抵~

所以..我係無錯既~~~~~~~~~~~呵呵~~~又俾我講通~



今日又俾兩個人話我個頭醜樣….

唔制囉……

沒有留言:

張貼留言