2009年12月31日 星期四

All About 2009 Christmas---聖誕聚會1

今日雖然好多野做…但係過得好開心~因為今日全世界人都係放監~就算多野做都做得開心~……一放工衝番屋企….換好衫…衝去哈比屋企睇bb~好得意呀…..抱抱bb就會將不快忘記得一乾二淨~……睇完bb仲去左呢排好愛既鮨味亭食飯….笑到我肚反…….



係12月25號哥日…..十二點一早起身…等毛寶等到三點先出門口….中午既聖誕大餐係我地都好愛既蝦堡~


d人一定以為我地癲左…m記都要影相~




跟住就收到聖誕當日收既第一份聖誕禮物喇~謝謝寶~




超勁鐘意呀~有一隻好得意既白雪雪熊~有一隻佢自稱好似我帶左眼鏡既聖誕老人….隻聖誕老人纏住既係一支……….我好想一支飲入肚既Moet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!仲有近期好鐘意既Godiva酒心朱古力一大包…..開心得眼淚快要流出來~




食飽之後咪去左venetian行下街囉…唔小心又買到野喎~仲俾我地見到好得意好得意既薑餅人四大塊~~~~~~~~~~




買完一輪野開心完就去約左班妹妹去笑面府食飯慶祝聖誕~我好鐘意食佢地既沙律~今次仲叫左琵琶蝦沙律…仲有聖子王….好好好好好好好好好好好味呀~~勁大碟呀~~~~




其中既兩個妹妹~~~~~~~~~~~




叫左個薑醋馬介休…聽落好怪….但食落又幾夾喎~




仲有帶子魚翅飯~呢個幾好味喎~~真係魚翅撈飯~~~仲有我最愛既香草焗蝸牛~可惜無哂麵包啦~~~~~~~




呢個唔好味囉….咩杏脯栗子汁燒雞….真係好麻麻…………..




仲收到唔同人既各種禮物…哈…又有人送Godiva喎~~~~










今日有一段好溫馨既場面~

事緣係個客俾一千蚊我…..但要我找九百五十蚊~

我:我無咁多散紙喎…你等我一陣等我幫你去唱呀~

阿姨:好呀!唔該哂~

我一擰轉身…..對腳一野撞埋個鐵櫃桶發出澎一聲….我當時強忍叫痛走左去唱散紙

我:小姐找番九百五十蚊俾你~

阿姨:頭先你係咪撞親對腳呀?

我:er…..(諗住想扮野話唔係….但係衝口而出)…..係呀痛死我喇………兩隻腳一齊撞埋去

阿姨:咁呀…你番去屋企記得搽油呀

我:?!….er…..其實我每一次撞親….都唔會理佢架~

臨走時阿姨再提一句

我:搞掂喇拜拜~

阿姨:番屋企記得搽油喇唔係會瘀架拜拜!

華……..咁好既客係邊度搵呀~成日俾d客問候我….今次咁另類既問候….都係第一次咋~

我經常都會係公司撞親腳….最多次數就係哥個鐵櫃桶…個原因係….我成日開完…唔記得珊~…..第二高機率係printer…..第三係木櫃桶……





仲有另外一段對話我想講下…由我媽媽提供….係關於卓x纖體打黎我屋企同我媽媽既一段對話

媽媽:喂..搵邊位?

職員:我地係卓x纖體打黎架..想同你推介一個優惠

媽媽:下…唔使喇

職員:依家真係好抵架…黎我地度登記……就會…(佢未講完)

媽媽:我事頭同小姐未番呀….我決定唔到

職員:咁唔緊要啦…我夜d再打過黎同佢地推介…咁…

媽媽:哎呀你唔好阻住我啦我仲有好多野未做架…陣間佢地番到黎我未做哂d野就死喇…係咁先啦~

華…..扮工人呢招都出埋真係吹你唔漲囉~….聽完我差d噴番d粥出黎~





我相信呢篇係2009年最後一篇blog啦~

係2009年…我記得既野有:

1.有兩次喊得好傷心既紀錄…兩次都唔同原因

2.唔計香港迪士尼樂園哥次….今年破紀錄地去左成四次旅行…..韓國…日本…泰國…埃及….玩到夠哂皮咯~

3.有一科好難既科目要retake…

4………………………唔記得喇…….

算啦….希望新既一年又有一個新既開始….無哂煩惱~

咁我祝埋你地happy new year~

好難相信已經到左2010….諗番起我入職哥年…叫2004~

沒有留言:

張貼留言