2009年12月17日 星期四

第六年抽唔獎既聖誕party

死衰人…你個死八婆真係衰…..今日放工三條女一出門口已經狂噴粗口…..累我做唔成淑女…..真係超唔鐘意你囉….使唔使咁呀…..其實有需要學習講野技巧哥個係你….唔係我地…你依家係我心目中只係一個口衰..不會激勵別人…最鐘意晨早流流講d野出黎打沉人地士氣既一個人…對!你就係咁樣既一個人…..唔使懷疑…你EQ仲好差…差到要人成日受你氣….我都有媽媽生架….點解就係要成日受你氣….睇你d鞋口鞋面…我真係頂你唔順….遲早爆煲!….今日仲做到右邊條頸爆痛…唔知為咩….你繼續鬧啦…我依家開始當我自己聾左就算….累到我一放工就喪買喪食….買到成個袋都係野….一落雅明就同兩條女狂食魚蛋…..都係你害架….



上個禮拜公司開聖誕party….今年我地圍得好少人咋….細da走左….臭男人又遠走他鄉….連毛寶都過檔….唉..好少人~


不過今年d野出乎意料咁好食喎~不過我同毛寶已經係第六年抽唔到獎喇….唔再有任何期望~




唔使講啦…哈哈…er….哈哈哈哈哈哈哈哈哈




唉….我都唔知要帶眼罩….個眼罩仲要係用個口罩做…..如果唔係幫姊妹…..打死我都唔會上去玩….好彩份禮物都ok~


我哥晚既partner..係半da~~~~佢好搞笑….一早偷睇哂d野~叻仔



係香蕉囉….滑潺潺…睇我個口型..我應該係講緊..以~~~~~


係呢個時候…我個partner已經唔知跑左去邊度玩喇…..



影左一堆fuji~影咁多係因為我唔爭氣….部相機有兩舊電…但係…兩舊都無哂電~同andy第三年影fuji…..發現佢都無乜點變既…不過我覺得我就唔同左好多..下次三張一齊對比下~




華~我噚日收到張聖誕卡喎…仲要郵寄黎我屋企….正在開心之際…原來發現係tiffany & co.寄黎~明顯係宣傳野….但拆開之後….張卡又幾靚喎~打開張卡…華….佢好有heart咁….有人手寫既字喎~所以我就好似發現新大陸咁….睇完又睇~








唔係講笑….我今日真係幾嬲

但係…我地又可以做d咩呢?



好凍呀…我唔想去香港飲好姨哥餐

我驚我見到佢地咁滑稽我會想嘔

沒有留言:

張貼留言