2009年12月15日 星期二

玩轉香港迪迪尼2009---Part 4

唔知今日做咩…超多野做…下晏番到去就人頭湧湧~好彩中午食左我最愛既十蚊四件壽司….再加新寵韓國香蕉奶~心情大好咁做野~今日karen個bb女仲黎左tim呀…同佢玩左一陣….又開心左一陣~狂搞佢塊面仔~好得意….雖然心情好…不過都係…好攰~放工仲落大雨…成對腳濕哂囉…仲偷偷地攞左人地把遮黎用…..哈哈~…同左小貞完成秘密任務~其實我地既對話….真係….唔係一般人接受得到~



迪迪尼2009—-Part 4

跟住到toy story出場…唔知仲係咪頭先既巴斯同胡迪呢?








最後主角就出場喇~我都無同過藍色米奇影相tim~





之後我地就去左小小世界..聽講裏面都有為聖誕整d新野~







呢張相….狂歡三寶都就黎抽哂筋…..我要趷到超高~



仲撞岩佢四點鐘…有d公仔會跑出黎報時~kawaii~




不過原來只係偶爾有隻公仔換左衫…..有一個聖誕老人咁囉….不過佢最後有香港聖誕夜景又係幾靚既~~~~




又去左玩米奇3D….睇第二次…都仲係笑到牙甩~~~~



真係好彩…..又玩又影到呢個時候都係無落雨~

因為之前哥晚落雨落到人心都痛埋~….有無人發現…我又無換衫喇~~~哈哈~







聽日又番凍tim…..

但係我一連著爛左兩對boot囉…

咁咪凍死我…….點算呀??????

唔止凍…d鼻敏感同鼻塞又番黎同我打招呼~



華…..連洪金寶係電視都玩wii喎

我係咪都要買番部呢???哈哈~

我又想買電話喎…唔知買邊部好呢???

應該有好多人都頂我部用左四年既nokia唔順

不停咁問我幾時換電話~



呢個月我都無乜點洗錢

聽日又話出糧喇………

我真係叻到爆炸~~

仲話要叫我地ot….好彩識我既人

都知我係唔鐘意錢既je~

沒有留言:

張貼留言