2009年12月6日 星期日

食食食....淨係識得食

雖然今日十一點起左身….但係好舒服….因為係安樂醒~係張床度扭左自己一陣計就爬起身換衫臭寶寶放工…..就係咁…加埋啟門同下人….又開始左四個人的飲食生涯….



買完哈比bb禮物之後….過左去竹灣….去一間叫la gondola既餐廳係3:00pm食中午飯….影到我好似曬傷左咁呀………





又唔算話太貴既……不過我又唔覺得佢選擇好多喎


叫做對住個海囉~



毛寶帶左佢地SX-70出黎見下街坊…..好靚仔呀~




又唔係話難食既…..不過又唔係話好好食囉..好淡味~




真係好耐無黎過竹灣…我話有十年無黎過都唔過份~




之後食飽話要去碌ling喎…..礙於隻右手痺痺地…無參加…佢地三個玩….我負責做笑袋….笑到我喉嚨都痛….啟門同下人傻架…個波向後拋….簡直想謀殺笑佢地既人~笑到我碌地



玩完…行左一陣francfranc….又話去食李家韓式烤肉




之後啟門請左我飲…韓國香蕉奶………有十個好味呀….好味好味好味好好好好好好味我好鐘意….雖則佢要13mop一盒..




飲完之後又話食甜品囉…係咪傻架….去左演藝學院隔離間雪花冰定綿花冰既地方食…連名都唔記得埋…以前美丹哥度




我叫既係麥提莎3.6….3.6其實係3.6牛乳綿花冰……價值30蚊不過超大個..我食左半個鐘先至食得哂…..多謝下人~~~~~~




噚日有見過我既人…應該睇得出

我係無換過衫~





今日我又俾我哥張畸型證件相俾啟門同麥下人睇…

佢地兩個笑到…..

我都已經睇左第n次….但我今次笑到噴埋鼻涕~

我唔明….點解你噚日睇…….

可以唔笑架…..



臭男人岩岩搭飛機走左喇…..

有兩個月番工無人同我玩lu……

沒有留言:

張貼留言