2009年12月9日 星期三

小i bb的聖誕派對2009

華華華…今日真係超級眼訓…..噚晚番到澳門都已經成十二點幾…沖埋涼…行黎行去…衝埋上床…都成點幾lu~星期一晚開完公司個christmas party….六年喇…又抽唔到獎囉…玩完之後就衝左去venetian買金光飛航d飛…..噚日就去左迪迪尼玩~呢幾日都幾豐富喎~不過今日多野做到呀…..有得分咁…仲有…樓下d人….玩夠未呀….係時候收手喇卦?不過唔驚…逃生路線我都諗好喇~



今日中午超開心….因為係食我好好好好好好好好鐘意既…麥叔叔蝦堡~…我媽媽仲好叻仔咁…叫左雙層~噢..睇佢幾厚~





上個星期五去左小i bb屋企…搞左個開心既聖誕派對~….哥日係臭男人遠赴他鄉前既一日……佢坐左一陣就走左lu~不過都好開心同佢影左幾張相~唔知佢依家係他鄉點呢????????




哥晚我地仲有交換禮物既環節~之前梗要同佢地黎張大合照~




我最後抽中既係—-教宗既毛公仔暖水袋一大個~


好可惜佢最後番到屋企…俾我阿媽….由我手中….搶走左



華…最轟動既禮物就係mina手織頸巾一大條…仲有..小貞親手畫既靚靚靚靚油畫一大幅呀~~乜d阿妹咁多才多藝架~~




我地仲有個環節就係投票投出最有心思既禮物


就係呢兩位女士叮噹馬頭~最後…真係….打和收場~和和氣氣咪好囉~



哥日仲有粒超大珍寶珠~睇睇毛寶既真情示範~


佢手上仲抱住我個仔呀!



今日好晏先放工…..去左屈神屎裏面既果子天地….

發現有齋雞粒賣…….

華…幾耐未食過呀….即刻買左包食…

好味到呀….未食飯已經成包唔見左~

不過我發現左有兩粒暗瘡~





唉…..我真係有d唔開心…..

屈下屈下都唔知會唔會屈死

哥種感覺今日又跑番出黎…..

已經好努力想戒左佢……點戒..

都戒唔甩….真係奇怪……..

沒有留言:

張貼留言