2009年12月3日 星期四

出埃及記---2009.10.22第八天(Part 2)

華……….今日真係攰到呀…..不得了….好辛苦呀…..唔知係咪個位既問題…..成日用右手邊做野…..搞到我右邊手右邊膊頭右邊頸都痛哂(要飲多十杯comebuy先補得番呀~)……..試過今日做做下條腰仲無啦啦好痛……我隔離位既ada俾我既回應係:我地d咁既年紀…要開始飲奶喇….唔係就骨質疏鬆喇……………………er……….係囉….飲奶囉…..以後去麥叔叔我就同佢講個餐跟牛奶囉…….搞到我放工都無哂心機….不過…..去到八佰伴睇到d好得意既bb野…就開心番好多喇~~~噚日karen生左個bb女~~好開心~~所以一放工就去睇bb野買俾佢位千金~d bb野真係好~得~意~



睇下個靚女~有成八磅重架~同我出世時一樣~~~~


超多頭髮~~好得意~真係好鐘意同bb呀狗仔呀玩….不過叫我臭就……哈哈~



2009.10.22—-第八天(Part 2)

ok~我唔數喇…都話係第x次擺呢個鋪屎咯~唔知做咩好嘛~






你睇下龜仔瘦到……..仲瘦過我好多囉….我要喊



我要將你~帶~番~屋~企~…….好細細粒呀~



轉一個彎……………華~~~獅身人面像呀~~~(Sphinx)








又係越行越近~越行越近….坐咁耐機都係為左你個衰豬咋~










唉…希望聽日安穩d啦…我都話我無乜上進心架啦~

仲有今日帶左n年前盈科執到我鬼五馬六張證件相番去…

我數過…氹到六個人開心~

仲爭你未睇咋……



節錄下我今日偷聽隔離窗iris既對話先~

iris:華…你張相幾時影架???

阿姨:最近影架~

iris:唔係呀…張相都變哂色咯….底色仲變埋黃色

阿姨:哎呀…..咁我都係咁既顏色嘛hahahhaahhahah

此時我同iris一齊對望….對唔住…我今次真係爆笑左出聲~



好啦…臭男人我唔報仇住喇~

沒有留言:

張貼留言