2010年1月11日 星期一

All About 2009 Christmas---聖誕聚會2

好凍呀好凍呀~凍到我暈低喇…..如果我住係內蒙古都唔知點算…零下三十幾度…我真係會頂唔順~哈哈…好耐無寫blog喇~上個禮拜掛住搞院長份功課同埋測驗……搞足成個禮拜…做功課做到連寫blog既時間都無…..真係好少有…..諗番上個禮拜做過d咩先~最大件事梗係星期五哥單啦…公司死機死足個半鐘…..出面d人既情緒就好似山洪暴雨咁……d同事出去叫mic都心驚膽跳…..因為一出去就會俾人圍同俾人鬧…真係好慘…不過最估唔到….就係經過呢一役….都係唔會有改善~因為今日朝早又黎過~真係…………有一刻…我覺得…其實幾刺激…因為要追籌…..我…係咪好變態…哈哈…….星期六日就係上院長哥堂….好辛苦好辛苦…星期六佢搵人代佢監我地測驗…第二日佢竟然同我地講…話唔見左d試卷…..唔係想叫我測過下…我睬得你呀……星期六放左學…..衝左去氹仔食飽飯…..就去左睇~~~林峯演唱會~真係好靚仔~…不過…佢跳d舞…真係好慢~……………仲有一樣好緊要既事…就係我部nokia終於都壞左喇…….結束我同佢既五年情…新歡噚日到手…係iphone 3GS…..幾靚仔呀白色…好開心有新電話用~唔知我同佢既關係可以維持幾耐呢?



好耐呀…依家先講番之前聖誕節既野~哈哈



杯杯收我的聖誕禮物呀~有雞雞書一本同一張雞雞被~





仲有呢份係我自制既聖誕禮物…送給親愛的毛寶寶~




自制馬賽克相架一個~…我都幾鐘意架~




聖誕節飯局的妹妹們~全部都仲係好青春架~嘔




係12月26號哥日又約左另外的妹妹們食飯….我記得我地哥日去左睇阿凡達……….真係好好好好好好睇~睇完陪小黃皮食野………..佢仲帶左佢仔仔笨笨出黎同程寶玩~~~~佢地做到好朋友嗎?但係見到笨笨流哂汗咁喎~




我發現近期熱捧唐吉柯德…之前都有食…不過呢期係成時去呀….呢排好似去左成四次…..都係為左佢個藍芝屎醬~




呢個聖誕真係好開心….同唔同既妹妹食飯…去玩~雖然無做過d咩..不過已經令我好開心好開心~


希望妹妹們今年都會陪我過啦~~同你地一齊真係好開心



咦…我發現係2010年既第一篇blog喎~

祝你地新年快樂呢~

今年玩既大計已經有三個傾緊…希望都可以去到啦~~



沒有留言:

張貼留言