2009年12月13日 星期日

玩轉香港迪迪尼2009---Part 2

一整個週末都係番學之中渡過…..好悶好眼訓好難頂…..我今日仲恰眼訓恰到就黎俾毛寶打死我…事關我每訓一次…佢就拍打我一次…..但無三秒又訓著….如是者….呢種互動….循環左半個鐘………………….哈哈…我地形容…院長係獄長…我地係犯…..我地就係咁…..坐監坐左兩日~今日番到屋企…諗住擺低d野出去買野食….開左廳燈之後…再開飯廳燈….pop一聲…全屋燈都熄哂……好驚呀….成屋黑monk monk…..黑色世界…..好彩有人陪我講下電話….等爸爸媽媽d時間先快過d咋~點知爸爸一整….即刻有燈…..我搞左好耐…都搞唔掂….我真係蠢勃勃~



迪迪尼2009—-Part 2

影左陣相…我地就去左食野先喇~小鎮大街既一間餐廳..有christmas set…108蚊兩道菜(前菜+主菜)…120蚊三道菜(加埋甜品)….如果哥個人唔係傻既…都會揀三道菜哥個啦~




我既餐有:長通粉沙律(麻麻)+甜酸魚柳伴炒飯(幾好食呀~)+牛油薑餅布甸伴雲呢拿汁(味道一流造型都一流!~)





食飽之後就週圍行下…..個鋪屎我都係抄之前個阿姨~



就算近睇遠睇….聖誕樹都係咁靚咁靚架~~~~~



又有靚女….又有好靚既雪花圖案~雪花圖案都係賣飛佛~




呢個鋪屎好有大鴨既感覺~~~仲好有內地feel~



有條友好有機心咁主動話幫我地影相….其實係因為佢想我地幫佢影…….但你睇下佢影d乜….還我tomorrow land呀!!!!



舊年的同一時候….我們也拍了同一張照片~~~~~~~


上圖係今年…下圖係上年~….證明我地都有大個女到啦~



那呢日黎真係有好處~玩space mountain…..隊都唔使排就玩到~仲三個字之內….玩左兩次~~~~~~好玩到震~~~~~~

看到嗎??我和啟門在最後排~其實坐最前同最後分別好大~都各有好處~坐最前就完全唔知下一步佢轉左定轉右…好鬼刺激…坐最後雖然知道哂佢轉左定右….但佢會睇到坐前排睇唔到咁多既滿天星星…好鬼靚….咁睇下你想要咩啦~



又來和假巴斯影張靚相喇~~又係一年一次的~~



諗住影多張大合照…點知講緊點影哥時…我大叫一聲:華!!!!!真既巴斯呀~~~~~即刻七條女一齊衝埋去..好靚仔~


佢d動作超生鬼~~~~笑到我肚都痛~~~~真係好好笑…諗番起都仲想笑…哈哈



毛寶話我地同佢一齊影既大合照好似我地一齊去緊旅行~

又真係幾似喎~



唔知點解今次無乜得意帽俾我扮鬼扮馬…得呢頂~



入到黎…我唔係唔食佢哥d重焦糖爆谷呀……………….

不過食到一半無食…因為我發現…..我牙肉已經熱氣到腫哂~



今次仲俾我同到胡迪影張靚仔相~其實係美國都有同佢影~

不過唔知點解….香港既胡迪…….塊面比較黃同比較肥~好失望呀….呢日成日都唔見我好愛好愛既鋼牙同大鼻….又同唔到佢地影相……上次見多人無影…今次諗住點多人都同佢地影…點知就成日都無出現過….







今日停電…..都有一d開心既

因為你講過既一句說話….令我有無比的快樂感覺

對…你就只需說這一句話…就可令我快樂得像小朋友~

對…你就是有這種魔力….令我歡欣

其實你…給我的快樂…超乎你想像

一向如此…永無改變….

你知我講緊你

沒有留言:

張貼留言