2009年12月2日 星期三

出埃及記---2009.10.22第八天(Part 1)

今日放工有一種虛脫既感覺……唔知點解下晏點半一番工….做做做…..做到下晏放工….害得人地都無得玩下~跟住放工諗住去搵下星期五份聖誕禮物啦……….諗到…又係…搵唔到….哥種感覺真係好辛苦…..因為…天秤座一諗到就要做….最後做唔到…依家係個咪係個腦裏面自己同自己…打緊交囉….其實我有時真係有d無聊~不過我就係咁….大煩惱又唔輪到我……咪煩d細野囉….可能就係我前世做得好事多~可能無乜上進心都係優點….起碼我唔使煩咁多~~~好喇….你把聲真係好嘈呀……



今日又係咁…朝早食左個麥叔叔早晨全餐…兩塊薯餅…..華…飽到有d暈咁滯……我覺得我都唔知係咪一條金魚…食到都唔識停…….希望我學識咩叫適可而止~唔好再係咁為食~仲有去到麥叔叔…原來小丸子已經俾人換哂…..12月4號先有…下…咪星期五???唔通天意又要我食多次????點解麥叔叔仲未出蝦堡架….我好愛蝦堡架~



2009.10.22—-第八天(Part 1)

個早餐唔好食就唔在講啦…..呢日連杯碟都無囉…….




其實呢日係最後一日既行程喇….人地等得好心急..見見佢~



一步一步…咁樣行近呢個埃及地標既身邊~



終於到左~這就是胡夫金字塔(The Great Pyramid)~

唔知我有無記錯…佢係最大既金字塔~



無啦啦唔知點解呢個衝埋黎同我地合照…人家只想和寶寶~





唔知呢張係咪我地第一張合照呢?黑仔油& Mandy~



有個靚仔出場喇~~寶寶寶寶寶寶寶….媽媽鍚哂你~




呢張仲偷偷咁影到…後面個金字塔~



到第二個出場:卡菲金字塔(Pyramid of Khafre)

胡夫個仔呀~可以好清楚咁分到佢同胡夫…就係睇個頂喇….卡菲個頂d批當…仲未甩哂…原來之前係咁架~



helo~都唔記得第x次跳起~幾靚呀可~


但係第二張….黑仔油當時仲叫我讚佢…但係…根本就影唔到個頂囉~讚錯哂



helo~又唔知第x次做呢個鋪屎喇~~~~~~~我都頂自己唔順



最驚喜係~原來呢區係有三個金字塔架~~~~~

另一個係胡夫個孫(Pyramid of Menkare)….唔知我又有無記錯….不過我唔知佢個中文名喎…我都係抄毛寶架咋…有野搵佢啦~



我地影得太開心喇…見到龜仔催我地嘛~

我地要做咩?



之唔係又黎騎駱駝囉…呢度哥d比起之前哥d高好多~

但係玩左兩次…毛寶幫我影到既…就係呢d…O緊咀既相



不過我又幾欣賞佢呢張喎…好有向世界出發feel~



這是我的臭拍檔….比柏仔還要臭呀……………….







今日…同臭男人玩左個非技術性既遊戲

我唔明….點解又係我輸……

好似無一次羸佢……

咁就輸左盒VLT俾佢

我決定聽日要復仇

聽日等我好消息

沒有留言:

張貼留言