2009年12月14日 星期一

玩轉香港迪迪尼2009---Part 3

本身今日守緊行為….但由於成日佢都唔係度…變相我今日做左假釋囚~yeah…..所以我覺得今日做野輕鬆左好多~行黎又行去~~~~~今日好似d人又無係樓下開聖誕party喇喎~咪好囉….聖誕都未到~~噚晚仲好叻咁整左d椰汁糕~~其實都係左溝溝右溝溝..哈哈…仲好開心今日收到一個薑餅人曲奇餅~



我對於噚日整e道整唔到右手…仍然耿耿於懷



迪迪尼2009—-Part 3

玩完個space mountain同巴斯光年之後..我地就好乖咁企係度睇巡遊喇~其實我以前都唔睇巡遊既…淨係掛住去玩…今次都係第一次~



唔知佢係咪年年都係呢d花車既呢???平時擺係邊呢?





我既最愛出場喇~~~~hellohellohello我不停同佢say hi~







我吹佢唔漲….薑餅人都有分男女…..好搞笑~~~~




呢個花車….前面跳舞d姐姐….超娘屎~~~~~~~~~~




雪姑七友都好得意呀…後面仲有三個公主出場~~~




我地一致認為最靚係灰姑娘(影得唔好)…最似係白雪..好似~




我細個都好鐘意愛麗斯夢遊仙境呢個故事架~……但係唔知點解大個左之後唔鐘意愛麗斯….鐘意哥隻貓囉~~~~




仲有呀…仲有我最愛既人魚公主~~小魚仙呀..我鄧佢凍呀~


不過佢都扮得唔似既…..卡通片裏面哥個靚女好多~


我想知……….我著上呢件衫有幾得意~~~~~~~~~~~






食完飯個口都無停過…..食左魷魚絲….

蝦米春卷….一條我很愛的蕉~

仲有試左自己整哥d椰汁糕….都ok呀

不過甜左少少囉我覺得…下次可以好d~

不論好食定唔好食…..

其實整黎都係想氹下大家開心….星期一嘛…

食d甜野大家都會開心d~


今天和小貞貞的角色扮演….笑到我甩肺~


對…你說得對~

我最想要既係開心~

由你把口講出話你想要既獎勵就係想我開心

打從心底裏…..笑左出黎~

抵鍚  *3*  *3*  *3*  *3*

多謝你

沒有留言:

張貼留言