2009年12月4日 星期五

出埃及記---2009.10.22第八天(Part 3)

唉….今日又走左山頂一轉…..噚晚已經右邊身痛到不得了…痛到上頭….食左兩粒必理痛訓….點知起身再痛d…番左個幾鐘頭工..最後都係頂唔順上左山頂…..好彩有毛寶提我睇埋隻耳仔….點知原來佢話我隻耳仔無咩野…係話我鼻塞同鼻敏感有關……噢….又係個fuxkxxg鼻搞鬼………….



2009.10.22—-第八天(Part 3)

寶寶鍚完到媽媽鍚鍚~*3* *3* *3* *3* *3* *3*






我都唔知點解我個咀可以0都到咁長~



根據團友所講….呢餐係最好食既一餐自助餐~

毛寶話番到澳門有排都唔敢食自助餐喎…因為見到拉開個蓋個物體都驚~



食飽飽又馬不停碲去參選梯型金字塔(Step Pyramid)





我都話我好適合非洲市場架啦~明明想影一張係梯型金字塔跳起既相…唔知係邊到..又飛一堆非洲青少年同人地攬頭攬頸影合照…光頭個肥仔攬到人實一實..但佢d臭狐超臭..嘔






好喇~最後一個景點….就係沙達總統陵墓(Sadet Tomb)….





點解睇番好似個頭髮咁長咁既~



無喇…睇完….就走喇~88喇埃及…喊呀…咁就去完一個勁野



哈哈……俾d團友笑我食得呀….heheeh~



照照下鏡…塊面好似肥左咁既…..

雖然依家頭無痛….但右手仍然痺痺地

但係…it’s party time~

沒有留言:

張貼留言