2009年12月10日 星期四

玩轉香港迪迪尼2009---Part 1

今個禮拜做野真係快活過神仙呀~位置真係靜中帶旺~身體承托位置又岩岩好喎~心情又靚番喎….聽日又到星期五喎~不過聽日要考試…同埋星期六日要番學….er……..算啦…都開心埋先啦~~好想星期六去食好野….食呀食呀食呀….哈哈~溫習呀…晏d先啦….玩多陣先啦~



yeah~我要寫令我好開心既迪迪尼樂園之旅lu~~~~



迪迪尼2009—-Part 1

點解揀呢日出發….因為呢日淨係得澳門放假…香港人唔放假….因為又唔係全部學校都放…好似我表妹咁就無得放~~~又係閒日喎…..咁如果去既話….都唔使同咁多人迫~真係好叻同好聰明~~舊年都係呢段時間去~~事實證明係岩既~正當我地以為我地會嬴既時候….冷不防大晴十幾天….佢同我走黎落下雨…..令到我擔心左好耐….仲問毛寶去唔去好…佢點我一句:你去旅行未試過落雨咩?……..又係喎~~所以乜都唔理…去左先算~



是日團友有六人~領隊為啟門~(皆因佢今年已經第四次黎~)



係澳門出發時都落得幾大雨~不過過到香港…又無雨喎~

等我呀米老屎~




我好愛好愛好愛好愛好愛的鋼牙同大鼻~等我黎同你影相~



我記得我舊年都有影同一張相~不過好似肥左少少咁啦~

有興趣者可以搵番我既著作迪迪尼之旅2008睇睇~



我好鐘意迪迪尼車車…好靚靚…好似公主~(嘔)


如果再去…我都一樣會咁開心~



如果佢個車站有高飛狗鋼牙大鼻小魚仙迎接我…就好喇~



黎黎黎…係門口影番張團友大合照先~~~~好難得架~




我記得舊年係紅綠色衫既..今年聖誕係藍色衫架~~~好靚~



入口噴水池~我好鐘意毛寶單人哥張..個鋪屎好似頑童…正~



以~~~~個天好陰呀….不過好過落雨既~



我和懊惱中的唐老鴨~~佢個樣好搞笑~~~~~~~~~~



我唔知點解米老屎今年會變左做黑人…塊面黑到…….




~~~~~~~~唔知個領隊幾時攝左埋黎搶我鏡~~~~~~~~


我愛你呀高高聖誕樹~~~



d櫥窗唔知點解可以佈置得咁鬼靚既~~令人好想望下~









今日做做下野…同nata講

我:你食過齋雞粒未呀?

nata:食過呀

我:我噚日幫你去屈神屎買野哥時發現左果子天地有得買喎…華好好食架…未食飯之前已經食哂(下刪幾百個形容詞)

nata:咁唔使問啦..你依家肯定諗緊今日放工再去買過啦…..你咁為食

我:er?!…你點知架….

哈哈….我又俾人當場踢爆~





唔記得左講…我噚日做左個好樣衰既樣

氹左一個人開心~

沒有留言:

張貼留言