2008年10月8日 星期三

日本瘋狂之旅20080926---第一天(超陰天)

好耐無寫過blog喇…..其實寫blog都係我其中既一個興趣黎既….因為俾我知道原來有一d我唔知既朋友原來都會睇既….咪就係你囉….你以家咪睇緊囉….haha…今日係去完旅行番黎之後第一個工作日…..星期一哥日本身都要番工….但係由於番黎之後唔舒服….所以星期一哥日請左病假….至於係咩事….就等我講到去日本既第十日行程先再講番喇…..我決定左會將每一日既行程都會寫哂出黎……等我都可以回憶下d開心野嘛………好啦….咁我依家就由第一日講起啦…



哥日我地係搭9點25分班機既…..所以要搭四點鐘船過香港…之前一日我地仲係要番工架…..所以哥晚十二點幾執好行李就上床訓…..由於本身有d事唔係咁開心…..但又懷住太興奮既心情入睡….但我話俾大家聽…..係根本訓唔到架…..但兩點幾又要爬起身喇!!!!好眼訓呀我….我臨出門口時就係帶住一個中gip同一個agnes b袋去….我媽媽問我…就係咁多喇…我話係呀….有咁大件事咩????…我係同欣欣杯一齊搭的士去碼頭……去到碼頭見到佢地個gip我先知大件事….我上次去7日帶個大gip…今次去關東加關西10日我竟然帶中gip….我個gip拍埋佢地度……好似一個智障咁….




佢地d少女又話暈又話剩咁終於到左香港喇….我地上次搭哥架唔知咩E11號巴士又話唔經碼頭個站…嚇得我地呀…好彩有第二架更快既車去到咋…..如果唔係就要搭的士喇….好開心好順利咁到左香港機場喇…係我去過既機場之中..我認為香港機場係最靚既機場呀~




好開心又再一次可以以狂歡三寶既姿態一齊去旅行…..雖然我地仲係坐係經濟位…唔知狂歡三寶會唔知有朝一日坐上去頭客位哥度呢????……..其實我成日都會咁諗架haha…一行過頭等就會左望右望….我諗呢個情況係下個月飛美國時會更加顯著……十幾個鐘屈係同一個位真係好……正



今次我地搭國泰…..以為會比港龍更好…………點知….都係港龍好食好多…上次簡直係想食多一個tim…..今次成個餐都唔哂….不過今次搭機終於有機會睇到我之前一直好想睇既sex and the city電影版….澳門都無得上….我又無買碟..我終於都睇到喇………….hahaha…..估唔到咁既情況下先睇到



我終於都到左我一去想再去既神聖土地喇……..真係要親吻下先……不過發現日本東京哥邊既天氣唔係咁好…….個天好陰呀…..我唔制呀~



搭完narita express出到去池袋之後…..就係池袋亂行喇….今次我地係住係叫昌庭之家既民宿度…….但我覺得佢無我地之前住既池袋之家咁好住….第一無廚房…有個廚唔代表我地會煮野食….但有個廚房就可以坐係哥度食野….雖然會同到其他人一齊搭食…..但係又覺得係另一番滋味喎!!!!!第二就係昌庭之家間房有陣好怪既海苔味…..真係好怪….陣味大到轉左酒店都聞到件睡衣吸左佢d味…..嘔……..第三就係佢無池袋之家咁有人情味同親切感呀….擺低行李之後出黎發現原來灑左一場雨呀…….首先行左tokyo hands先啦…..但係驚喜不大呀….跟住就行左去abc-mart….係就係見到有平鞋….個款又幾好…但好可惜無我個碼喎…..又係藥妝店…係我同阿杯必行既…..毛寶就慘d啦~~




跟住我地就去食旅遊書上有介紹既——章魚燒…….講到好似好好味咁呀



但我唔知原來係咁大粒囉……成個口咁大呀………..好唔好味呀????都幾好味既…不過好漏囉咁大粒……我同毛寶兩份要左芝士泡菜味既….都幾得意既





食完都未夠….去番上次我地盲摸摸入左去既一間日式居酒屋……今次再去…證明係真係好好食既……海膽壽司同埋三文魚子壽呀….今次發現佢d牡丹蝦壽司都係又抵又好食~~個頭仲幫你炸埋佢脆卜卜咁食….正呀




很難得的三寶大合照呀……好彩毛寶有帶一個好正既腳架….可以爪係任何地方…..影呢張相時佢好似係爪係架單車度…..



食飽飯之後仲去左一間開24小時既激安店行下…..好似無收穫….但又係度攞人地d野係度扮鬼扮馬………..




跟住就去左食mister donut….又叫番上次係台灣食好好食既綠茶donut…..但唔知點解……我覺得好似台灣哥個好食d喎….唔知兩寶覺唔覺得呢?…..唉…第一晚就已經食到咁喇………………..



食完又去左扭蛋同夾公仔呀………d公仔好抵死呀……講到夾公仔環節我真係唔認叻唔得……因為我幫阿杯用日元300蚊(港幣21,22蚊度啦)夾到佢好鐘意既雞仔毛毯一張……然後我再用日元200蚊(港幣14,15蚊度)又夾到一張鴨仔毯俾自己…….我夾到哥一剎那我真係開心到跳起左….係開心到…..可以暫時忘記到d唔開心既事…….夾完之後仲keep到個情緒….好開心…中午放工番屋企訓覺有被吸喇~~~~算係今日買過最開心既野呀………



今日第一日既戰利品…..唔係太多….但係滿足啦….哎呀….唔記得影埋令我最開心既鴨仔毯tim……..



今日只係第一日無乜行程已經有咁多野寫喇……下面哥幾日仲多呀…..不過我噚日好似拜年去派禮物俾好朋友們……第一站就係小貞家…..第二站就係fingg家….第三就係派俾ken……第四就係約左細鴨食飯……普遍大家都幾鐘意我買既禮….好開心……今日仲見到大家有用…..仲開心呀~~~~



出發前哥晚真係…..好忐忑不安…….但當我同兩寶一齊既時候我又開心得忘記左…..但當搭飛機時佢地兩個訓哂覺…..無人同我講野….訓覺之前一剎那….沖涼一個人時……我都係會諗起架



當我今日見完欣欣杯同俾佢讚完我之後我就好開心喇…….超多正能量…..多到要同人分享….希望朋友們都能夠感受到啦~~~我希望大家都開心



沒有留言:

張貼留言