2008年10月12日 星期日

日本瘋狂之旅20080928---第三天Part1(天陰陰夜晚有少微雨)

噚晚又約左mandy食飯…..毛寶都有去……去左金象食泰國野….其實今次出去都係同佢傾下計同埋俾手信佢啦!!!!係買左條hello kitty既電話繩俾佢……….不過原來發現我記錯左佢根本就唔係鐘意hello kitty……..而係鐘意米老屎………真係無用呀我…..連朋友鐘意d公仔我都記錯隔離……但佢d野甚至講d咩我就記得咁清楚….唔得….我要緊緊咁記住我的朋友們所有野!!!!!!!!不過人腦唔同電腦….唔係話click個制delete就可以delete哂既…….今日星期六都要番學真係好煩呀………..仲話要測驗…..去完旅行番黎…..只係想繼續盡情玩樂咋:]………我發現我一路測驗一路心不在焉………..雖然已經有得抄下隔離架喇……..但係就係連抄都唔想抄…….個腦就諗緊其他野……………..跟住有少少訓著feel呀………今晚係屋企毛寶幫我改變形象……佢話ok…..但我未有勇氣影相…遲d先…..睇下同事反應先



好喇…..團友們黎到我地第三日既行程喇…….東京既天氣真係好反覆呀…..簡直可以同人類既心情媲美……今日個天又好陰好陰喇……..一起身離開左昌庭之家之後……..諗住行出去JR池袋站搭車出發去我地既行程……..不過今日既天氣除左係好陰之外仲…………好鬼凍呀~已經著左兩大件衫加埋條巾………凍到人都震呀~~~~所以我地係d自助買野飲d機度買左三大罐熱野飲黎保暖…….唔係咖啡…唔係綠茶………..係我地三個都好愛飲既粟米湯呀~~~我兩啖就飲哂喇….d少女真係擺係隻手仔度暖手…….搞到我揸住個吉罐扮少女取暖….haha….就係毛寶手上面哥罐喇……好凍哥時飲真係覺得好滋味……好暖…好粟米!!!




行行下就見到我地住哥條街無啦啦有d唔知咩祭祀……見到一家大細係哂條街度……..搬住一d………….唔識講…….我地就八卦走埋去影張相啦……..d小朋友好得意呀…..有d小朋友搬住d好細既….唔知咩……大人就搬大舊既




行行下見到有d旗係度……先知叫做御嶽神社既御祭禮….不過我地都無唔知搞咩………唯有臭下熱鬧影張相就繼續我地既行程喇



噢~由於我地噚日蟹餐實在食得太大了……..所以我地今日要慳錢少少喇~~~搭左都好似幾耐車之後終於都黎到我地三個最愛東京既一個地方———吉祥寺…..我地鐘意哥度既原因…….因為係哥個地方太舒服喇……有一種令人好放鬆既感覺…….大概因為哥度真係有特別多人踩單車少d用車既緣故啦!!!!!我最愛吉祥寺既街頭…………所以要同佢影張合照啦…..希望有機會再去啦



行下行下我地又行左去我地上次話好好食既牛奶妹蛋糕鋪喇…….明明話唔再食……唔知點解見到佢d野又行左入去喇………話要買早餐時食既甜品喎(早餐都要食甜品呀)……..跟住又買左兩個甜品去我地食早餐既地方食喇……………美輪美奐既蛋糕呀~~~~我唔鐘意食蛋糕望到都覺得開心左d呀




哈哈……….原來企係門口既牛奶妹已經換左衫….同上年哥件唔同架…好kawaii呀……上年一個係著校服一個係著廚師衫架!!!




終於行到去我地要去買早餐既地方喇~~~~叫Pancake Days……特別在…..佢地既Pancake係……每一個都有個好可愛既笑臉架……..最正係……佢連薯餅都係一張張圓形面的笑臉…….睇到佢有d唔捨得食呀!!!!!!不過我地唔係堂食….因為我地plan好左好有情調咁去我地既下一站—-井之頭恩賜公園……一路逛公園…..一路慢慢歎早餐~~~好識享受人生呀(對比起噚日)…….睇第三幅相毛寶一手揸住個煙三文魚Pancake……一手揸住個飯團以為佢好為食……其實我係鏡頭後面已經食左兩個飯團喇~~~~因為噚日無食過飯團所以要補番呀






個公園又真係唔錯喎….環境好寧靜(我地黎之前…..我地黎到之後應該淨係聽到我地既笑聲)……不過差咁d野…..係陽光呀…如果有陽光既話影相就靚好多啦…扮鬼扮馬咁影左d相啦…..我地真係狂歡三寶呀







半朝早都係度唱緊歌…..就係唱緊陳綺貞首告訴我….

看沉默的電話 它什麼都不說
看電視的畫面 它無聲的閃動
看街上的行人 跟我擦肩而過
整個世界太冷漠 我沒有力氣再往前走

看你緊閉的嘴唇 它什麼都不說
看你飄忽的眼神 它無情的閃躲
看你和我的回憶 跟我擦肩而過
你的改變太冷漠 我沒有勇氣大聲地說

告訴我 你不是真的離開我
你也不願這樣的夜裡 把難過留給我

告訴我 你不是真的離開我
你是要懲罰我的愛讓你失去自由
告訴我


去到公園既時候…就唱緊旅行的意義(注意:我係自己發up瘋咁唱…..我係無帶iPod去日本架hehe…….

你看過了許多美景 你看過了許多美女
你迷失在地圖上每一道短暫的光陰
你品嚐了夜的巴黎 你踏過下雪的北京
你熟記書本裡每一句你最愛的真理

卻說不出你愛我的原因
卻說不出你欣賞我哪一種表情
卻說不出在什麼場合曾讓你動心
說不出 離開的原因

你累積了許多飛行 你用心挑選紀念品
你蒐集了地圖上每一次的風和日麗
你擁抱熱情的島嶼 你埋葬記憶的土耳其
你流連電影裡美麗的不真實的場景

卻說不出你愛我的原因
卻說不出你欣賞我哪一種表情
卻說不出在什麼場合曾讓你分心
說不出 旅行的意義

你勉強說出你愛我的原因
卻說不出你欣賞我哪一種表情
卻說不出在什麼場合曾讓你動心
說不出 離開的原因

勉強說出 你為我寄出的每一封信
都是你 離開的原因
你離開我 就是旅行的意義



唔得喇……..好眼訓呀…..星期日仲要番學番九點呀……….送住個part1俾大家先啦……


沒有留言:

張貼留言