2008年10月14日 星期二

幾時先至大學畢業?

今日…..好似有野想講好似又無乜野講…..一放工就即刻衝去買野食再即刻衝番去屋企換衫番學…..唉…..想死……番工又係咁….唔想一放工又係咁衝衝衝…….加上番學真係好悶好悶好悶….悶死我喇……見到我隔離哥個咁多msg收我唔抵得….決定要同佢鬥多…..等我都send幾個msg等人覆下我先…….噢……有人話自己暈左…..有人等我放左學先至send….有人唔覆我tim……………好彩有教主覆一覆我…..等我唔使咁(火羅)….但我同佢send左幾個之後…………唔小心俾ok sir悶到我訓著左都唔知…………………..明天我就會教訓你們呵……..到底我幾時先畢業呀……..我真係頂唔順番學頂唔順間學校喇……我真係一d都唔享受大學既生涯……..我淨係想去玩咋(好無出色)………………我想去學下其他野…..其他有興趣學既野….或者去學下日文咁啦…..學完又0岩我再去玩哥時用…真係幾好喎……等我去睇下有d咩課程先……..



哈哈…今日好開心呀….因為今日呢我收到第三份生日禮物…..係由natalia送既….小海綿咕筍一個…..仲識按摩tim…謝謝你呀natalia…..其實你地送咩俾我都係咁開心架….加上你仲記得我鐘意小海綿tim~~多謝….佢個樣唔知點解好後生




日本之旅…….下回再續

沒有留言:

張貼留言