2008年10月13日 星期一

日本瘋狂之旅20080928---第三天part2(天陰陰夜晚有少微雨)

哈哈哈………yeah~~~~~~~我今日好開心好開心呀……因為我今日收到今年第二份生日禮物呀…..係欣欣杯送俾我架….佢今日中午打俾我偷偷問我番幾多點……跟住就係counter度送左俾我喇~~~~見到個袋我都未知係咩黎….不過到打開到得番個盒時我就估到係咩喇…….好靚呀~~~係agnes b深粉紅漆皮散銀包……因為哥時係日本搭飛機番黎見到機上面賣既免稅品…..我對agnes b一套三件(有卡片套…散銀包…行李牌)非常有興趣……加上佢哥隻鮮紅顏色係cathay pacific airlines先有…..更加想買….但後尾唔知係d咩淋熄我把火…所以無買……雖然阿杯送俾我唔係鮮紅色既…..但係我都有一千個%鐘意呀……多謝阿杯~~~好開心呀…..星期六就要去香港哈囉喂喇….不過我真係驚嚇死番唔到黎呀…不過重頭戲係我番黎之後………………大家會一齊約埋飲野呀….希望會齊人一齊去啦…..咁就可以順便倒數我既生日嘛~~~~我愛我的朋友們…..多謝你地……..我愛毛寶…..我愛阿杯….我愛小貞….我愛waiwai………多謝你們給我濃濃的愛….令我知道…我係有人愛的……哈哈…..快d睇下我第二份生日禮物啦!!!




好喇……黎到part2部份喇(好似d演唱會咁)…….呀….我地仲留左係吉祥寺既井之頭恩賜公園度……我地食飽早餐之後….就係個公園度行左陣…….好舒服呀……我諗如果我地有多d時間(到我去日本唔係為買野時….但係應該好老喇)……我會去到呢個公園坐下……感受一下……佢地平日既生活…..感受一下…..內心可以平靜既感覺…….我諗我會好享受呢一切…..





呢張相我地想嘗試影既時候一齊跳起….但係失敗左…只有我一個人跳起…..但係….我都好鐘意呢張相…..唔知點解…..可能係因為我地仲有少少年輕可以有心情做呢種事啦



行下行下我地見到一檔好得意好似燒湯圓既檔仔……於是當然我地三寶係會毫無疑問即刻買黎食啦……貪新鮮嘛….阿寶都有行出黎影架…………




不過佢地話又鹹又甜喎…..d醬汁就鹹既….舊湯圓就甜既….毛寶就話d汁唔好食但湯圓好食….最後由我(好核突)….咬走哂個面d醬汁…..俾番舊湯圓佢食…..哈哈…好變態呀我地….所以俾人偷影低我呢個一路行一路食湯圓醬汁既得戚樣



好經典既天鵝船呀~~以前番大陸成日都會坐….不過以前都係得個坐字…..又唔係做掌舵人….又唔係做踩單車哥個…..其實今次我都好想坐架…..但因為d時間太少喇….行程又太多(最主要其實都係驚俾佢地笑我啦)….唔……我決定左將來有機會要同我心愛的你…..去呢個公園玩一次天鵝船啦(好娘屎呀)…..但我buy d咁娘屎既野喎



離開左公園之後……我地行過一間眼鏡鋪….見到佢擺哂d機係度唔知做咩……見到個阿叔係度將個眼鏡放入去..過左一陣攞番起抹乾淨咁就滿滿足足咁走左….我地又有樣學樣啦當然……見又免費喎…..洗完之後….又真係睇得清楚乾淨好多喎…..趁我個眼鏡係左手邊部機度洗緊時影左呢張相…..其實我地三個都係貪小便宜之人…



跟住就繼續漫步我地既吉祥寺街頭……..當我影呢張相既時候…..係俾一對行過既情侶笑我…..你地又睇唔睇到我係度做咩?



係同一個地方……我係年幾之前都有影過同一張相



行完吉祥寺之後……..就去左一個新既地方我地之前未去過既…….叫做下北澤……..以為會有新鮮發現….不過…..都係得個行字…..最有代表性就係行左呢間賣bb匙扣既鋪頭囉…..d bb既造型又真係幾抵死…….我都買左幾個



同埋行呢度既最大收獲就係可以過下呢d成日係電視上面見到既馬路…..會有d欄….唔俾過既時候係因為d JR經過…..我都唔知點講…..呀~總之又係第一次啦




跟住之後呢我地就去左好潮既潮人去既潮地…..又係我地第一次去既…..就係表參道或者青山既物體喇……不過我地去到哥時卻是近黃昏喇…….都影唔到d咩喇…..所以就求其影左間garcons就算喇…….不過呢間已經係我就有收獲既鋪頭喇….買左3件衫衫



番左去新宿諗住去思出之橫丁條街食拉面…..點知睇落好似無間好…最後去左連鎖牛肉飯店松屋度食….一d都唔好食呀….欣欣杯仲話個湯好似”梢水”….但唔知點解佢可以成個湯飲哂…..早知食吉野家好過啦



今日既戰利品有好多呀…..好愛最新買既即影即有啡色fuji….仲有會令我變0架妹咁白既雪肌精…..係新出架…佢話香港台灣都未有得賣…..我覺得真係幾好用喎….因為有幾個人都話我白左呀….哈哈…..



好彩有佢我地狂歡三寶先有合照咋…..哈哈….我去美國哥時都要問毛寶借一借黎用下先….等我無人同我一齊時都可以去美國街頭影相….



下午我又轉左歌喇…..都唔知日本人會唔會以為我係傻既哈哈……..高唱容祖兒既蜃樓

當擠身地鐵中 可去到 天國遠足
當喧嘩夜店中 可看出 我想發夢

城內卻熱到 幻想都乾燥
而我順著思念迷路
想得到半滴美好 這渴望大到
兩眼合實或看到


沉迷一睡不醒的白晝
寧願戀愛散失後 至少可內疚
無論是化身 是化灰
總算是華麗理由 能懷念到永久


美麗在驟眼間會沒有
到底都得過鏡花的享受
我相信蜃樓 相信荒謬
從來憧憬的都不永久 總好過沒有


當掌心是你的 都會想 想去接觸當呼吸是暖的 可種出 我的翠綠

城內歲月老 幻想都乾燥
而我順著思念迷路
想得到半滴美好 這渴望大到
世界末日未碰到

沉迷一睡不醒的白晝
寧願一切散失後 至少可內疚
然後是嘆息 是記憶
總算在華麗裡浮 能沉睡到永久

美麗在驟眼間會沒有
變出一千扎鏡花的今後
我相信蜃樓 相信荒謬
從來憧憬的都不永久 總好過沒有


仲有另外一首都係joey既損友

我曾伴你通宵飲過酒
亦曾被你燻得滿身煙臭
何時與你成為摯友 同走過寂寞時候
而難與你成熱戀的對手
寧願留下友情 情份更是永久


誰更清楚 清楚你的風流
纏住你手 只怕熱淚會流
和你能扮演好友 男士那般搭膊頭
和你牽手 只恐怕太荒謬
還是當你一位損友 沒寄望沒強求
若我離開 你不曾內疚


願能在你失意熱情慰問
未能被你酒後趁機一吻
誰人與你成為愛侶 能保證絕無掛慮
談情說愛 何日都可告吹
寧願留下友情 傷心都只可鬥嘴


誰更清楚 清楚你的風流
纏住你手 只怕熱淚會流
和你能扮演好友 男士那般搭膊頭
和你牽手 只恐怕太荒謬
還是當你一位損友 沒寄望沒強求
縱使找到新歡 你也會笑著不內疚


誰昨晚共你一起 用情如像遊戲
我沒福氣去責備你 無謂揭露誰在妒忌


就怪我太清楚 清楚你的風流
明白你一世亦貪新厭舊
我寧願當好友 無愁無慮地碰頭和你牽手 只恐怕太荒謬
還是當最忠心損友 沒寄望沒強求
若我離開 你不曾內疚 是友情 沒強求
永開不到口 愛戀有沒有



我會好努力架喇……………….

沒有留言:

張貼留言