2008年10月20日 星期一

生日快樂...............我對自己說

噢………..咁不知不覺咁就過左我既生日喇…..真係歲月不饒人呀………咁就又大一歲喇…….不勝唏噓…….今年生日同以往哥四年有d唔同…..感覺上……..今年既生日派對毛寶又無出席…..雖然佢唔係特登…..不過都有d唔慣啦………不過今年派對上好特別…..我地去左mgm度飲野…..有小貞為我即場彈奏兩首歌…..兩首都係我好鐘意既…..一首係justin既命硬….另外一首係溫嵐既祝我生日快樂……..呢首活脫脫係我既寫照………..多謝小貞為我花既心思…..第一次有朋友會為我做呢種事…….覺得好幸福……….亦都好多謝有咁多位朋友仔為自己慶祝…….有你地對我咁好….真係好感激…..雖然仲有一個人無黎….不過算啦…..依家講咩都無用lu….



多謝鴨妹們呀……呢張相獨欠gilbert一人喇..因為係佢幫我地影





很愛很愛的小貞…..真係好多謝你有勇氣為我係咁多人既地方彈奏兩曲俾我呢個鴨妹聽….真係好感動…呢世難忘




我希望係出年生日之前…..我哥晚所許既願望會實現…..雖然無稽…..但我仍然希望有機會實現




後面班鴨妹以為咁就影唔你地??搞笑…可愛的鴨妹們




謝謝gil……多謝你哥晚送左你第二份禮…..謝謝你對我的慷慨……其實我估唔到會同你做到好朋友……其實係我一廂情願當你係我好朋友咋….仲好多謝你哥晚做我地既攝影師




以下係拆禮物時間…..講下我今年收左d咩生日禮物先…..首先就有細鴨送俾我既anna sui胭脂…….謝謝….我一定會用既




跟住就係sasa送俾我既anna sui面油紙+盒…..無諗過面油紙都可以咁靚…..謝謝…..sasa




喂….最搞笑係….第三份係大鴨同細da送既最新anna sui香水…….又係anna sui…..但最勁既係…….佢地四個係無夾定既情況下…大家都買左anna sui俾我….你地係咪咁心有靈犀呀????謝謝呀…..大鴨&細da




第四份唔係anna sui喇….係由小貞送既clinique眼霜……希望我用左隻眼真係會有神d同埋會變做靚女就好喇…..仲有一張有一大堆的愛既生日卡…謝謝小貞




小t既生日蛋糕…..好好味呀……




希望明年…..仲會有你們幫我慶祝生日…..唔知係咪太貪心呢




到左生日正日…….都訓到成十二點先起身……..我真係覺得自己好懶呀……..我本來諗住早d起身……想用盡生日既每一時每一分……但係之前一晚實在訓得太少喇(兩個半鐘)…..所以呢個已經係我最早醒既時間喇…….係呢一日….有幸邀得毛寶與我在生日把臂同遊………..真係開心到飛起呀!!!!!好難會去搵到一個好似你咁…..既係好朋友…..但感覺又係屋企人既良朋……我會好珍惜同你一齊既時候……你會係除左我家人之外最錫既一個人……..多謝你對我咁好同對我既包容



多謝你係生日哥日係venetian請我high tea呀……..雖則話實在唔係咁好食……但係最重要係同食哥個人…….所以我都好享受呢……如果可以既話你每個月都請我食一次就好喇~下次我想試下mgm哥個呀!!!!!!!!!!




行左一大輪…..我終於買左生日禮物俾我自己喇…..就係呢條tiffany & co既頸鏈喇……好開心好開心呀……諗住買黎去表姐婚禮時帶………本來諗住要另外一條….但係放係自己個身度就怪怪的……但係一個sales姐姐推介俾我依家我買哥條…..話可以隆重少少又得……普通衣著時又得….我就覺得好得呀~~~所以不假思索買左喇……




夜晚就去一間葡國餐廳食……好似好耐都未試過生日食葡餐喇……不過都好好味呀……牛扒&大蝦……不過塊牛扒真係好大塊….好似食極都食唔完




以為自己好識嘆酒……….其實乜都唔識…不過檸檬炒蜆好好味




結尾還有我最愛的焦糖布丁……好好既總結




我的最新玩伴……..可能大家呢排都會被我逼睇相呀…..




另外一份送俾自己既生日禮物…..head porter頸繩……減價貨




今年最爆既生日禮物……………….我估唔到你會送呢份禮物俾我….我收到哥時真係呆左………..好多謝你…..毛寶…..係我生日哥時又陪住我…係我唔開心時又陪我傾計…….真係好多謝你呀……………




小貞送左鋼琴版俾我既祝我生日快樂原唱…….好好聽
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=gZeK2eWJEgs&hl=en&fs=1]

沒有留言:

張貼留言