2008年10月22日 星期三

日本瘋狂之旅20080929---第四天(下雨下雨再下雨)

今日……諗下先…..平平穩穩咁啦…..又無乜話大上大落咁…..小貞又去左澳洲渡假……唔知佢係咪玩得好開心呢??不過超級多野做呀今日…….d人真係多到吹佢地唔漲…..成日都約埋一齊上黎辦野……但唔緊要啦…..其實只要我保持到開朗既心境…….有各位同事同我傾下計吹下水……話實在都唔係話咁辛苦je~~~希望各位繼續多多支持我啦



我終於都再寫呢個日本之旅喇…….拿……唔係我偷懶呀….係我真係咁0岩上個禮拜唔得閒…..haha…..終於講到九月廿九號哥日喇…..呢日好特別…..因為係我地親愛的團友毛寶既生日…….噢~如果我生日哥時都可以係日本過咁就非常地幸福呀~~~不過有一樣太不好喇…..因為這天下著大粒大粒的雨…..今日我地既行程就係去sano premium outlet喇……由於我地聽人講話哥個outlet其實無咩野買…..於是我地就安排左比較少既時間(四個幾鐘…180多間鋪頭)………但係點知…..有兩名少女同告失守……….




呢日落雨落到人心都痛埋…..要人地擔住把遮行街….好衰架…..華我都唔知點解我係日本既面色咁灰沉…唔知係咪唔夠訓呢




聽講話d outlets係好少有beams喎…..令到毛寶係裏面唔知買左第幾件生日禮物俾自己喇…..haha….我同阿杯就無收穫喇~~



噢…….我地買左三點五個字既車飛番出去……但係仲有好多地方無行呢….連飯都無食呀……..當天的早餐當然係我同阿杯最愛的飯團啦……..中午哥餐我地就唯有買上車食啦…..個包好似donut咁中間有個窿…..不過係鹹既…..裏面就有好多隻料選擇……少女們好似係選煙三文魚之類啦……我係地盤佬所以我係選重肉既……但我唔記得左係邊隻肉喇haha….我地仲可以選擇個包要咩味…..我記得毛寶要原味….我同阿杯就要左洋蔥……食完之後訓埋覺個口真係好香呀~~~~仲有買左個橙味cheesecake……噢….




番到出黎之後我地就番左昌庭之家擺低少女們重重的戰利品喇….跟手去埋池袋的0101同東武……哈…..係毛寶生日正日我同阿杯就送左一支佢好鐘意既garcons香水俾佢做生日禮物…..我知道佢應該真係好鐘意既…..不過我呢世人都未試過買支咁貴既香水…..不過佢鐘意就無所謂啦……之後我地就去番新宿度食夜晚飯喇…..今日係食……….呀~~~shabushabu呀…….本身係食蟹餐既….不過前兩日食左…..所以轉食呢個….唉….間momo paradise我地搵左好耐好耐都搵唔到呀…..點知我地主動出擊問一個日本後生仔….佢非常之好人…..佢自己唔識就用i phone幫我地搵地圖……..不過其間佢搵黎搵去都搵唔到我諗住費事阻住佢同佢講話我地自己再搵…..點知阿杯佢地話我講die0左古既時候超惡…..可能係咁佢唔想幫我地搵都唔得……但其實我既原意係好既…..點知俾佢兩個笑足咁多日…….最後佢終於都幫我地搵到喇haha….今次我好有禮貌講阿呢架do呀haha……佢地仲話我唔知係咪轉角遇到愛呢…..係就好喇……..都幾抵丫…..百幾蚊任食任飲個半鐘…..好彩早過個內地團到咋…….如果唔係有排等呀……等左十五分鐘度就有位喇……我發現左幫我地mark位既姐姐個樣好似鄧上文呀



來來…..快來和我們的壽星女合照呀~




噢…..看到那牛肉…..是不能和一般的一樓火煱比的……….佢d牛肉唔知點解係好食d架……..又唔怕太肥喎…….唯一稍有不足….係佢地覺得d醬汁唔岩佢地胃口….因為有一個酸酸地既豉油同埋一個麻醬物體(其實就係呢兩個醬先似係shabushabu嘛)……..我地想要的是一支中國豉油加日本牛肉呢~…..還有我們最愛的金goo菜無限量供應……..係日本我仲偷偷地點生雞蛋….因為媽媽唔俾架






哥晚我實在係狂食狂飲……唔信可以睇睇我個肚胃腩…….超大…….食佢d牛肉豚肉不特止……妹妹們任飲三杯之後就停手…….我飲左五杯呀….每樣試下嘛



食完之後我地又去左夾公仔喇~唔知係咪毛寶生日既幸運關係…….我地夾中左佢呀……sony貓…….跟阿寶一齊留倩影…..不過最後sony貓下場去左邊…..無人知…..因為執gip哥時……大家都唔想佢跟自己個gip…..



有無人會好似我地咁變態架……岩岩先去食完shabushabu………..轉個頭我地又去左7-11入貨喇……..一人一個乳酪……一人一個雪糕(我的是期間限定既haagen dazs楓糖曲奇味……好好味呀真係好好味呀….雖然價錢同澳門一樣無平到……但係隻味真係未食過呀)……佢地兩條友仲一人一杯湯…呀….我地仲有一包薯pin呀……真係幸福到唔識郁呀



除左以上既野之外……..我地仲去左m記買左一樣新食品試…..記得舊年黎既時候我地試左哥時係新既三角形朱古力脆批…….呢個批我地澳門今年先有……所以我地就好有型咁諗住試下新野番澳門認下叻….點知…..食到o哂咀……好難形容……..因為佢又唔係話難食到入唔到口…..但又唔會話再買黎食囉…..好似一舊西多但係佢又灑左d玉桂粉咁囉…….真係……好難形容…不過另外一樣焦糖雪糕又幾好味喎(係呀我地哥晚每人都食左兩款雪糕呀…想唔肥都幾難)




今日既戰利品都好好呀….最開心係買左件妹妹褸(係後面個紙袋未曝光)



仲有買到我最愛的哈波同妙春既lego公仔呀…仲有小海綿



等我諗番下先…….哥日既心情係ok既….其實每一日都係好好既…..只有偶然既不好的時候…….哥一日狂唱既歌係…..joey既想得太遠啦

大慨這算是迷戀
這路程得幾分鐘真是太短

大慨你都想去後樂園
卻怕孤單一個人兜圈
誰人在挑選 如何被挑選
如何教我結識你怎麼相戀
為何坐到那麼近 卻想得這樣遠?

人浪為何會流轉

若幸運一點一早找到你
但幸運可否擔保得到你?
就望著際遇鋪展我的天與地
願錯亦錯得起
若命運叫我只懂喜歡你
但願亦有幸懂得留住你
如若過去我太在乎 相遇別離 請准我預備
從來未吻你 卻已學懂去被忘記



憑什麼可以愛上所愛?我自問日夜等待 結局為何揭不開
等緣份 信緣份
我們只好相信 下集定是更精彩
大慨你正在回想
與別人剛剛分手剛受過傷
從前伴侶碰不見
你我偏可遇上
人寂寞便愛幻想

憑什麼可以愛上所愛
我自問日夜等待
結局為何揭不開
等緣份 信緣份
我們只好相信 來來回回難避開

若命運叫我只懂喜歡你
但願亦有幸懂得留住你
如若過去我太在乎 相遇別離 請准我預備
仍然未識你 卻已幻想那份驚喜



還有stephy既….他不淮我哭呢

誰說分手都應該歡天喜地
就好比過了愉快的假期
誰說要我趕快學會凡事也看輕淚水假使污穢了眼影 哪位可處理


他不准我哭 怎麼可以哭
分手都要有一臉笑容
淚水忍得到 方可進步 變作石頭粗糙


他不准我哭 怎麼可再哭
不想他抱歉和別人抱
心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛鍊到
如日後被別個拋棄亦捱到


誰說分手都不應呼天搶地
若相戀到了絕症的晚期
誰說再重的愛亦較門外雪更輕?
淚水假使淹蓋了眼睛 哪位可處理?


如果哀傷都也可伴隨 眼淚點點滴去
我抱著頭肆意失聲痛哭 難道有罪?


真的想哭 真的想哭 分手怎會一臉笑容
淚水忍得到 即使進步 也似石頭粗糙
真不想哭 真不想哭 他怎可以和別人抱心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛鍊到
如日後被別個拋棄亦捱到
如日後被別個拋棄亦不痛



沒有留言:

張貼留言