2008年10月15日 星期三

Rudolph the Red Nosed Reindeer

今晚放左工本來約左毛寶……….仲等我隆重其事………化埋芒芒………點知一個marco話唔得閒………就告吹左約會…臭marco….哈…好彩有我好好既小貞陪我咋……..總算我個粧無白化………今日真係做左件好隨心既事……行行下…….走左去穿左兩個耳窿…….好似走番去初中時代咁…..好娘屎呀…..之前穿哥五個耳窿都埋哂口……依家走去穿番好似好無聊咁……….仲好痛tim呀…….之前話轉左少少形象其實就只不過係染左髮啦……..毛寶幫我染………不過染左之後唔係我想要既色………但好彩都無同事話我樣衰je…….




今晚狂聽既歌叫……Rudolph the Red Nosed Reindeer

因為christmas is coming喇~~~~~~~多謝一位有心人幫我搵到個歌名等我可以download首歌….之前我淨係識狂哼佢d音但歌詞同歌名都唔知……..依家可以狂唱喇謝謝…..呢首係我最鐘意既聖誕歌…..每次一唱我就會好開心架喇….所以我依家會成日係counter唱呢首歌!!!!



今晚出左去食飯….日本之旅要下下回再續喇

沒有留言:

張貼留言