2008年10月26日 星期日

欣欣杯.....生日快樂呀(雖然唔係今日)

星期五晚出左去同毛寶….啟門…同埋crystal一齊去左漁人碼頭既哈囉喂……不過其實我本身都幾驚…不過見咁平廿幾蚊玩一次就去下啦hehe…..我都對佢無乜期待…..點知又幾好玩喎….我地四個被安排同另外三個唔識既女仔一齊入去玩….我仲驚到同哥三個女仔講:你地捉實我啦!!!…….我諗佢地呆左….不過好彩d鬼係從crystal方向衝出黎我先無咁驚咋!!!





噢….星期六同星期日都要番學呀…..雖然我好窮….但係我係崇尚享樂主義…………..無錢我都要開心左先….要食得好d先會令到我番學無覺得自己咁慘……食左先算




今晚番完學我地就同左欣欣杯去食打邊爐慶祝佢生日…..噢….好開心呢……由其是可以食到細鴨整俾欣欣杯既生日蛋糕呀…………..好好味呀….真係成個食哂…唔制我下年都要你整呀




慶星女欣欣杯既呢…..希望我可以為你慶祝每個生日啦….




我們的教主竟然可以整到d咁好食既蛋糕…真係殺死少男呢~




收到生日禮物既欣欣杯……….最衰我提早咁多送啦…今晚無得出風頭喇~唔知你係咪好鐘意份禮物呢???點解後面個男人咁鬼馬既




這是毛寶送俾杯杯既生日禮物….juicy couture鏈墜一個….其實我都覺得好靚呀……….因為我有份去買嘛….又認叻呀我

沒有留言:

張貼留言