2008年9月22日 星期一

37.8c

星期五………出黎聚會…..仲話會照顧姊妹………最後無照顧姊妹不特止…..仲反過黎要姊妹們照顧番我……….我做左一件好唔型既事……我發誓我以後都唔會再做錯同一件事呀!!!



星期六…..好早起左身……….同毛寶傾左一陣電話….行黎行去左一陣之後…..收到欣欣杯電話………佢同我講話原來我地唔記得左要係去日本之前兩個禮拜之前要再send多個e-mail去民宿度確認我地既住宿………呢排發生太多事……….真係完完全全唔記得左………依家佢地send左個mail過黎話俾我地聽….佢已經取消左我地間房………………………….下….當堂離哂罩………連兒女私情都要先行放低…下…….有成四晚無地方訓…..酒店又訂唔切…噢….我地兩個冷靜左一陣之後…決定即刻自己上網再試下訂其他民宿….同埋再send多個mail去原先哥間度睇下有無得救…….之後欣欣杯就話不如索性直接打電話去哥邊問…….點知打黎打去都打唔到….最後俾我研究到打到過去…..但係都係救唔番………..好彩佢俾左第二間個電話我地….雖然比起原先哥間遠d……但已經好好彩喇….我地既危機處理合格………..



呢個係星期六既晚餐…好耐無食的意式風情





星期日我地就去左同細鴨&小貞影畢業相……..好開心佢地影畢業相喇……本來我都係今年影既………不過唔緊要啦……….我都就黎畢業啦….希望快d畢業咁去旅行就唔使再就住就住喇~d相影到我超樣衰…..好似好耐無影相….唔怪得俾人話我粉退花殘……………..




呢張相好似搞到我好想痴住gil咁….其實係我同大鴨個袋阻住咋




非常欣賞呢兩個畢業汽球…..好得意呀




今日呢就唔使番工………..去左電力公司上培訓課程…真係好悶….個下巴掂住本書……點知掂下掂唔知點解就訓著左….不過我好願意悶…………..呵呵….仲去左超級市場買左盒得意糖試下…係粟米味既糖…………..好難食呀…好甜




哎吔………….今日有成37.8度呀….係今年最熱既一日….香港仲要打一號風球呀……….好擔心呀………….希望唔好影響到我地星期五出發啦:[



沒有留言:

張貼留言