2012年12月5日 星期三

東歐六國文化之旅2012-10-21第六天Part 1(陰天大霧)

又話今日好凍….最凍今日既~都唔覺得太特別凍~好勁呀我~~~~~今日鼓起勇氣去報課程…但唔知考唔考到同埋收唔收……….我內心好矛盾的……我又唔係太想佢收我喎~~因為…我懶囉……因為….我驚佢阻住我去玩囉…….星期六日唔夠訓好慘架嘛……咁其實…..我報黎做咩呢?…….今日太凍喇~~~所以唔想媽媽洗碗咁辛苦啦~~~~~所以去左食任食邊爐啦~~~~~~~~肥牛好好味呀~~~(又話減肥….)



2012-10-21
Day 6—-Part 1(
奧地利薩爾斯堡Salzburg->捷克古姆洛夫Krumlov)
早餐食到第六日…仲接受到~Holiday Inn d早餐都唔夠之前哥日既斯洛文尼亞間酒店正~~~






門口超小的Holiday Inn~




第一站就係去仙樂飄飄處處聞(Sound Of Music)既其中一d拍攝場地~不過呢日既天氣陰陰的~大霧….仲好凍添呀~個花園好靚呢~






呢隻馬既出現……係咪唱DoReMe哥度呀~~~~







如果係晴天就好啦~~~可以影得個公園靚d~~~~~






呢個又有無出現過係套戲度??唔記得~





跟住就市內遊~~仲係咁大霧呢;[






乜奧地利都興呢d鎖架~~~~~~~~wakakakaka~







我噚晚發夢呀…
我又見到布志綸喇~~~~
我發夢我去佢地個簽名會呀…
然後佢同我講:咦…..咁熟既你??係邊度見過???
仲同我頭貼頭的合照~挺溫馨的~
(我諗我日頭諗得佢太多喇….)



另外又發左個夢…
發夢我俾人”Lin”住我條頸想殺死我….
正當我就黎抖唔到氣既時候我醒左!!!
跟住就發現…….原來成張好厚既被吸過我個頭…
呼~唔怪得抖唔氣啦~



好緊張呀~就黎又做姊妹喇~~~~
唔知……………..

沒有留言:

張貼留言