2012年12月6日 星期四

東歐六國文化之旅2012-10-21第六天Part 2(陰天大霧)

今日好似又暖番少少….不過一起身唔知搞咩個鼻痕到癲左…….狂流鼻鼻不特上…..把聲又變哂….好彩下晝無咩事je~唔係我真係以為自己傷風~~~今晚既餸係姑姑媽整既馬介休……咸到呀…..個咀好似有d腫腫地….幾性感呀~



2012-10-21
Day 6—-Part 2(奧地利薩爾斯堡Salzburg->捷克古姆洛夫Krumlov)

呢日既天氣真係好凍呢~~~太陽又唔出黎….超級大霧呀~~係市中心附近行下~~導遊話呢條街既商店好耐好耐之前慣左係門口掛佢自己賣既哥樣野出黎做招牌既~等乂家知道賣咩~~之後新起既商店為左跟番個傳統~大家都有掛出黎呢~






有間賣傘既~~個招牌超得意~~仲有麥當勞同zara都有整架~~







天呀~~~~我竟然係呢條街度見到我好鐘意好鐘意…去親學ukulele都會爭住用既哥支小結他係呢度有得賣呀!!!!!佢d紋仲要靚過澳門哥支好多架!!!!澳門賣1600mop….我唔捨得買!!!奧地利賣€120=1200mop~~~~我超想買呢~~~可惜係哥日係星期日….大部份既商鋪都無開門………………………..奧地利果真係音樂之都喇~~~


真係無咩點開門….死心~~~



算囉~~咁咪繼續去參觀囉~~~~~參觀呢個唔知咩教堂~~XD









教堂外有超多馬車等你俾錢坐佢地~不過一有馬車…就會有馬屎…所以教堂外都幾臭的~




教堂外…旁邊有個大空地….呢日黎到有d類似跳蚤市場咁~個空地仲有呢個大金色球做地標~個金球上企既男人模型真係好似真人呢~~~金球旁仲有個大棋盤~







歐洲有好多野都特別多…其中最多既係噴水池……





莫札特(Mozart)銅像…..維也納都有佢既銅像….但根據導遊所講…呢個薩爾斯堡(Salzburg既比較出名…因為呢度係莫札特既故鄉~





銅像附近的街頭~





這位人兄的街頭魔術是如何做到的???凌空既???




聽晚又有一餐打邊爐添~
點算好呀??????????
仲要有蟹蟹食的…….
姊妹…………………………………………

沒有留言:

張貼留言