2012年12月12日 星期三

Yahoo Blog故障嗎??


我就黎癲喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我平時會寫定旅遊blog係草稿箱儲存….再逐篇逐篇post出黎…..但我依家post草稿d blog post左兩日都只有我自己睇到!!!!!yahoo blog你搞咩呀???????????????????????好辛苦呀……就黎post到我痴線喇!!!!!!!!!!!!你地有無試過咁???????定淨係我一家係咁???????我實在解決唔到呢個問題………..我個旅遊blog係咪要爛尾呀????我依家試下求其post d野出黎睇下得唔得先!!!!!!!!!


(呢篇blog本來係噚晚發架….但噚晚yahoo
blog唔知搞咩發表n次都發表唔到….所以呢段請係以昨天的心情欣賞~)咁又過左3日假期喇~~~~嗚嗚嗚~~~~好唔捨得呀~~~~唯有寄望下個禮拜四開始連放六日啦~~~~~~今日受假期效應~~~明顯人潮大增~~幸好依家都順利放工了~…..星期六:成日都係屋企懶懶閒->又睇番起勢搖滾->夜晚就買餃子做飯~….星期日:一整天在做姊妹~好彩唔算太辛苦~……星期一:食盧九附近哥間松田屋->去Neway唱k->去venetian諗住掃聖誕減價貨…點知無一間做大減價->金玉滿堂晚飯….其實佢除左wasabi雞絲撈公仔麵同埋瑞士雞翼可以入下口….其他哥d意粉….好難食………….都係專做糖水算啦….燉湯就不錯喎~




睇多幾眼我呢個長度既頭髮啦…我好快就同佢say bye bye架喇~不過我未諗到點剪~總之好想變短……從未咁渴望咁想剪短髮….我諗有成四年無剪過!!!

































噚日最開心既事係….
i子請我和chlo子去八佰伴安琪自食巨型潛艇牛角包~~~
好好味呀~~~多謝i子~



唉…
噚日又同我講要將我拋過隔離喇..
兩個鐘….四隻…..
點解次次都係我先?



12/12/12
本世紀最後一個三組數字一樣既日子~
呢日一定超多人結婚喇~
祝福大家咯~
不過就我黎講今日唔算特別好日…
有個阿叔今日係我counter大吵大鬧….
已經幫佢做好哂全部只係請佢係出面先搞埋d事後既野..
我同佢講出面都有檯有筆可以慢慢做….
佢就即刻話我咩態度…
我話係因為遲籌….
所以先麻煩你係出面先做一d唔使一定係我面前做既野..
佢死都霸住我個counter做自己事後既野..
一d都無理過出面等緊既人既感受..
呢d咁自私既人…淨係掛住方便自己
我係度祝呢位阿叔…
今年世界末日佢千祈唔好死….
要佢做死淨種……等佢有錢都無糧食買到….
受盡折磨…..死八公…….
山水有相逢…..



今日呢個特日子…
麻煩既人都特別多!!
值得一提既係:之前報既課程由於太多人報
係公平抽籤既情形下~
抽唔中喎~~~~~~慳番~~
又可以玩多一年~~~



我想講….
呢個世界上真係有好多屎忽鬼..
其中一個係加減xx…
如果你有d自知之名知道自己有幾屎忽…
有幾認屎認屁…咁就好喇~



做完姊妹~
放肆放肆一下~
星期一容許自己叫左兜炸雞皮食~~~~
今日放工又去左雅明買麻辣包獎勵自己~
仲驚自己瘦得滯飲埋維他既200%朱古力奶…
舒服哂~~~
今日比較多野講~~~
因為積埋好多日野無講~~~
希望yahoo
blog唔好成日壞啦~~

沒有留言:

張貼留言