2012年12月18日 星期二

東歐六國文化之旅2012-10-21第六天Part 6(陰天大霧)

lalalala~~番埋聽日就放六日聖誕假喇~~~真係幸福~~~~~~好開心呀~~~剪短頭髮之後~真係特別的爽~特別的帥~~~~~~~洗頭時間用少左~~~吹頭直頭快到無影~~~~行路行得快少少咋~~~都有嗖嗖聲略過我耳邊…..挺有型~~~~快d到聽日下晏六點啦~~~~因為聽晚有公子既聖誕聯歡晚會~~~~福哭袋一齊亮相~~



2012-10-21
Day 6—-Part 6(
奧地利薩爾斯堡Salzburg->捷克古姆洛夫Krumlov)

好喇~繼續小鎮古姆洛夫(Krumlov)遊~由於我地間酒店係廣場度…..車行唔到入去…..所以要途步行去廣場~大約十分鐘度~行李就酒店有車車去~






慢慢行到廣場喇~同頭先布傑約維策(Budejovice)哥個廣場差唔多咁既???





很哈利波特的電話亭~




我地呢晚坐既酒店都係廣場上面既~叫Old Inn….地址:Namesti Svornosti 12,381 01 Cesky Krumlov,Czech Republic……呢間酒店有成500年歷史呢~利害~




幾驚佢有成500年歷史然後殘殘舊舊咁呀~~~~好彩都幾大幾乾淨咋~~~重點係:我地間房係我地六個之中….最細架喇~~~~




放低行李後第一時間衝去換少少錢先~因為佢唔係用歐羅的~我有mark低但張紙唔見左…我大約記得既匯率就係23.6KOR=€1=10hkd~




換好錢又再出發行小鎮囉~小鎮景色真的挺不錯~可惜…..呢日天氣認真麻麻!!!陰天….加上旁晚到~唉~










爽就爽在聽日有now闆請食麥當勞早餐嘛~~
好開心呀~~~又可以食薯餅喇~~~~~~



係喎…
講講下就唔記得左….
原來仲有兩日就到世界末日~~
好快就知我使唔使找卡數啦~~~~~
不過無世界末日我先可以同Mr.倒數喎…
先可以睇佢地出年個演唱會喎~~~
咁我都係還卡數喇~~~~~哈哈~~



係喎~~~
唔記得講已經抽好假喇~~~~
今年都算好彩~~要抽既都抽到….
得一日抽唔到~好彩有人讓俾我~~~
又可以安排出年既旅行喇~~


沒有留言:

張貼留言