2012年12月20日 星期四

東歐六國文化之旅2012-10-21第六天Part 7(陰天大霧)

好開心呀~~~~噚晚放工既一刻開心到痴左~~~~~~因為正式開始左六日聖誕公眾假期好野~~~~~~噚晚開既公子聖誕聯歡笑到氣咳~~~~~尤其係哭袋~好彩我抽唔到最爆哥份~~~~~今日一早十一點幾連野都未食就去左排隊睇eason既演唱會!!!(因為呢個澳門回歸演唱會不嬲都無劃位的~先到先得~~)….一點鐘先入場…好彩有表妹幫我買野食~~~就係咁努力咁排隊先有好報~~~~由於我地係vip區又早排~~我地今次係坐第二行呀!!!!!!!!!!!!!真係超近~~~睇得eason超清楚~~~加上佢把聲今次超靚……..超級享受呀!!!!!!!!



2012-10-21
Day 6—-Part 7
(奧地利薩爾斯堡Salzburg->捷克古姆洛夫Krumlov)
沿路行上去~仲見到有個檔仔好似賣即整既麵包~~








終於上到去呢個小鎮上既城堡(State Castle Cesky Krumlov)喇~~~唔講唔知呀…你都唔會為意……其實個城堡牆身唔係真磚黎架~~~~~~~~全部都係畫上去架~~俾佢呃左~~






從城堡高處影落去既夜景~眼望既好靚…可惜既係我唔識影相~~


果然係歐洲最美之小鎮~



臨食飯前仲係附近商鋪行下~~有間專賣木製玩具~d玩具都幾好玩~(差唔多成團人入哂去搞人地d玩具~)







好野~~放飯喇~~~~今晚哥餐係酒店餐廳~~~沙律前菜~新鮮~~




仲有試下佢地捷克既啤酒~不過我就覺得芬蘭飲既啤酒好飲d~




主菜係:炸雞一大塊…….正當個個牙痛咁聲:唔係下…食炸雞扒….乜乜物物……….切開佢食之後……………..華….唔係喎~~~~好好味喎~~~炸粉夠薄喎!!!雞唔係鞋架喎~~嫩肉仲要有肉汁喎~~~~正野喎~~~~~




唔知點解~不約而同地夜晚甜品又係蘋果批喎~~不過都係法國蘋果批好味~~~雪糕係普通貨色~但也吃得津津有味~




postcard時間~~~~~






點呀點呀….
到底聽日會唔會係世界末日呀????
eason係咪我最後睇既一個show呀??????
我唔想呀~~~我想同Mr.有一個new begining呀~~~~~
我真係好想同布志綸頭貼頭的合照呀!!!!!!!
好彩~今晚都同屋企一齊食左餐開心飯~
咁睇下……….我仲可唔可以係度寫blog喇…..



我仲想講:
其實今日係我開blog 5週年呀:]
生日快樂呀blog blog~
呢5年黎…….睇足我5年既….我諗….只有你~
我第一篇係2007年12月20日~
唔經唔覺咁就5年…….希望我出年唔好偷懶啦~
希望我個blog既業務貞貞日上啦~
我發現我寫blog係一年比一年多的~希望今年可以有剛剛好200篇啦~
哈哈~
聽下我個blog有咩想講先:請大家多多棒場呀~



在傳說中的世界最後一天…
這天你又做了甚麼??
有否做到你最喜歡的事??
我有:我打了blog!!:]

沒有留言:

張貼留言