2012年12月14日 星期五

末日前的新髮型

我想講我知點解我之前post唔到blog喇…因為….哈哈…可能我d相既容量大得滯呀~~~仲賴左yahoo添~算啦~佢都無幫過我~~係貞貞幫我諗到的~還是貞聰明~~~星期五喇~~~~今日最大件事係:我有成八個月無剪過頭髮~~~~~今日鼓起勇氣去剪啦~~~~~~~~~仲要剪到………………..如果有我fb既blog友應該已經先睹為快左~~~~wakakakakak~XD



有新髮型睇啦~~~~~~~~~~






昔日的中長髮不見了~~~~換上依家既短髮~~~雙耳好凍~我不嬲好鐘意剪完頭髮聽媽的意見……..媽說:你做咩剪到變番以前讀書學生哥時咁既?…….wakakak~我都覺得自己幾靚仔~係七公子個whatsapp group度仲話我好似凱公子~依家七公子中有三個菇仔~毛寶說:你睇我幫你影幾多靚相~唔掂….要收你錢先得~

其實….我挺喜歡依家既髮型….我重申:我唔係受刺激而剪到咁短………….髮型師都問我點解想剪咁短…….其實理由好簡單:我想慳番d洗頭水~……….髮型師:你今次可以慳番好多都似~





仲有呀~~~~~~
今朝最令我熱血沸騰既事:Mr.會黎澳門有倒數活動呀!!!!
我點哥以錯過呀????
好開心呀31號~~~
千祈唔好末日呀~~
加上依家好似話31號會放全日呢~~~~
布~~~~~~~~~~~志~~~~~~~~~~~~綸~~~~~~~~~~~
等我呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我要頭貼頭合照呀~~~~~~~~~~~~~~



今日~
我收到一張香港寄黎既特別聖誕卡~
好開心呀~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言