2012年12月8日 星期六

東歐六國文化之旅2012-10-21第六天Part 3(陰天大霧)

噚晚一放工就衝左去打海鮮邊爐~~~~(多謝大脾和ken的北海道好味蟹~~~~)打到成點先番屋企~~~所以無寫blog~~~好乖咁今日星期六補番~~~~~訓到成點先起身….今日無野做….將會係屋企扮乖行黎行去~~~主要懶係full下面膜~~為左聽日做姊妹準備~~~~好緊張呀~~~~~



2012-10-21
Day 6—-Part 3(
奧地利薩爾斯堡Salzburg->捷克古姆洛夫Krumlov)
奧地利既薩爾斯堡(Salzburg)街頭超多超多的賣朱古力既鋪頭~~~由於薩爾斯堡係莫札特既故鄉~所以有超多超多的朱古力鋪頭係賣有莫札特嘜頭既朱古力~呢個攞住朱古力既莫札特好帥氣呢~~~~~~











救命呀~~~~~~仲有莫札特既barbie呢~~~好正呀~~~~




莫札特的故居博物館~






係東歐好多個國家原來秋冬天同我地一樣~有好多賣栗子既檔仔呢~~~買黎試下先~~~細細包€3.3=33hkd……..超級熱辣辣…蒸到我鏡頭都朦哂~~~~都唔錯喎~幾好味~~~





再行番去頭先條街度集合~咦~d霧散左喇~~~~~~~天晴好靚呢~~




睇下同頭先灰朦朦完全係兩回事呢~~~~突然間超藍天~~~氣溫又升番唔少~~







跟住導遊推介奧地利好出名既蛋糕!!!叫做Sacher Wurfel…..係某個公主都好鐘意食的…仲話呢間酒店既呢個coffee shop係最正宗的~於是我地全團人衝哂入去買!!!痴線的!!!哈哈~入去仲見到個個都係食緊呢個蛋糕…問佢地好無食佢地都話好好味!






哈哈~d蛋糕差唔多俾我地全團買哂~€2.8=28hkd細細的一個….我地買左兩個六份人食……好香好濃既朱古力蛋糕!!好味….不過只限食一兩啖….因為太漏了~





今個禮拜特別的開心呢~~~
因為………………..星期六係澳門既公眾假期(大家記得嗎??1208呀)
因為公眾假期係星期六日…..
所以…..星期一將會補假~~~~~~~~~~~~
好野連放三天了~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



今朝起左身再番訓….
發夢又見到布志綸喇….
仲要係馬場…….唉~



希望聽日影多d靚相和天氣好啦~仲有唔好咁凍~
如果影得靚我會放上黎的…
如果我無放….咁就唔好問我點解唔放喇~
聽日仲要一日走兩場~少d精力都唔得~
所以今日要好好休息~

沒有留言:

張貼留言